دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ آموزش SEO سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو آکادمی سئو جذب مارکتینگ رایگان

بهتر است که همیشه هوشیار بوده و در مورد جزییات روند انجام کارها از آنها سوالاتی بپرسید. در واقع با سپردن سئو وب سایت خود به دست یک فریلنسر یا شرکت سئو، سرنوشت وب سایت خود را به دستان آنها سپرده اید. بهتر است که از آنها بخواهید که گزارشات ماهانه برای شما ارسال کرده و سرچ کنسول وب سایت را همواره چک کنید. در صورت جریمه شدن، این وب سایت شماست که تحت تاثیر قرار می گیرد، نه وب سایت شرکت سئو شما.

  • نردبان قصد دارد به شکلی حرفه‌ای، جایگاه مشتری را در فضای وب دگرگون کند.
  • سئو مثل بالارفتن از پله های برج میلاد میمونه، حالا اگر در حین طی مسیر روپایی هم بزنی – تولید محتوای جذاب_ داورها امتیاز بیشتری برات قائل میشن.
  • ممکن است موضوع یا کلمه کلیدی در سر داشته باشید که بخواهید برای آن محتوایی تولید کنید و رتبه خوبی هم بگیرید.
  • بنابراین فهمیدیم که مهم ترین بخش در سئو داخلی این است که اطمینان حاصل کنید محتوای شما باکیفیت و فوق العاده است.
  • برای اینکار شما می توانید به سایت هایی که حاضر به فروش این نوع لینک ها هستند ( اغلب سایت های خبری ) مراجعه کرده و بر اساس مدت زمان انتشار بک لینک در سایت خود، به آنها پول پرداخت نمایید.
  • از نگاه یک بازاریاب خلاق، باید راه جایگزینی وجود داشته باشد و آن بازاریابی محتوایی است.

سایت هایی را که در زمینه فعالیت شما هستند در اولویت قرار دهید. برای سهولت در مدیریت، صنعت سئو انواع مختلفی از آن را ارائه کرده است که هر نوع از آن برخی از قوانین سئو را پوشش می دهد. این روز‌ها مردم به دنبال رسانه‌های بصری هستند و اینطور محتوا‌ها، آن‌ها را بیشتر به خود جذب می‌کند. احتمالاً تا به امروز هرچه درباره سئو و اصول آن آموخته‌اید را از سایت‌های مختلف مطالعه کرده‌اید.

بهترین تکنیک های افزایش ترافیک و بازدید سایت

هر بار که از کلمات کلیدی خاصی برای موضوعات مرتبط استفاده می کنید، صفحه وب شما در SERP نشان داده می شود و کاربرانی که به دنبال عبارات و اصطلاحات مشابه هستند، آن را می بینند. فراموش نکنیم که بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو به سادگی رخ نمی دهد و میباست به تمامی وجوه سئو مسلط شد. بر همین مبنا بهره گیری از آموزش های سئو که می تواند شما را با تمامی بخش های بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو آشنا سازد، گامی در جهت رشد وبسایت شماست. پیوند خارجی یا لینک یا بک لینک باعث میشود وبسایت هایی که قبلا توسط موتورهای جستجو شناسایی شدن با استفاده از لینک های خروجی خود سایت ها و صفحات جدیدی را نیز به موتورهای جستجو معرفی کنند. بعد از مرحله سئو و بهینه سازی کلی سایت نوبت به سئو صفحات سایت میرسید. در هر سایتی یک سری صفحات هدف وجود دارد که به این صفحات لندینگ پیج میگویند.

تاثیر سایت مپ در سئو سایت

عددی که توسط الگوریتم محاسبه می‌شد، یعنی «رتبه صفحه»، تابعی است از مقدار و قدرت لینک‌های ورودی. رتبه صفحه، میزان یک صفحه معین را که توسط یک کاربر، که به‌صورت تصادفی شبکه را جستجو می‌کند، مورد دسترسی قرارگرفته، تخمین می‌زند و لینک‌های یک صفحه به صفحه دیگر را دنبال می‌کند. در میان انواع سئو، سئو کلاه خاکستری یا gray hat SEO وجود دارد که به اندازه تکنیک های سئو کلاه سفید خالص یا بی گناه نیستند، و همین طور به اندازه تکنیک های سئو کلاه سیاه نیز قابل دستکاری نیستند. افرادی که از سئو کلاه سیاه استفاده می کنند تمایل دارند از تاکتیک های زیرکانه ای مانند استفاده زیاد از کلمات کلیدی در صفحه برای رتبه بندی سریع استفاده کنند. در سئو خارجی سایت تمرکز روی ورود کاربران از سایت های دیگر به سایت است و هدف جذب ترافیک از موتور جستجو گوگل نیست. همیشه افزایش ترافیک از گوگل سبب موفقیت شما در بازار رقابت سئو نیست گاهی لازم است کاربران از راه های دیگر با خدمات سایت شما آشنا شوند و با ورود به سایت تان نرخ ترافیک را افزایش دهند.

ممکن است در یک حوزه بتوان در 3 ماه موفقیت های مهمی کسب کرد ولی در حوزه دیگری بیش از یک سال زمان لازم باشد. هدف ما از تدوین استراتژی سئو این است که خطوط قرمز کسب و کار را مشخص کنیم تا زمان و سرمایه ارزشمند خود را بر عبارات و صفحاتی متمرکز کنیم که بیشترین ارزش را برای کسب و کارمان خلق می‌کنند. فعالیت مستمر و هدفمند در شبکه‌های اجتماعی، حضور در فروم‌های تخصصی، دریافت بک لینک از سایت‌های معتبر و مرتبط، خرید رپورتاژ آگهی از رسانه‌های پرمخاطب و … را اصطلاحا SEO Off-page می‌نامیم. فعالیت‌هایی که در بیرون از سایت ما رخ می‌دهند ولی مستقیما بر جایگاه و رتبه ما تاثیر خواهند داشت. کسب و کارهای سنتی تصور می‌کنند که برای ورود به فضای بازاریابی دیجیتال، داشتن یک سایت زیبا و قدرتمند کفایت می‌کند. در صورتی که روی سایت شما یک سئو قوی انجام شده باشد هر ماه سایت شما می تواند هزاران بازدید کننده بدست آورد و طبیعی است که می تواند بصورت مستقیم روی فروش و جذب مخاطب شما ارتباط مستقیم داشته باشد.

تکنیک های سئو کلاه سیاه در برابر سئو کلاه سفید

و برای اینکه افراد بیشتری با جادوی سئو آشنا بشن تصمیم گرفتم این دوره بمب رو جزء بهترین دوره سئو ایران در سایت های کانتنت منتشر کنم. برخی محتواها در نسخه موبایل پنهان می‌شوند و چون گوگل نسخه موبایل را یک نسخه کامل می‌داند، آن محتواها از چشم گوگل مخفی می‌ماند. نسخه موبایل محتوای شما باید به نحوی باشد که کاربر محتوا را با همان کیفیتی که در دسکتاپ می‌بیند، در موبایل هم ببیند.