دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ آموزش SEO سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو آکادمی سئو جذب مارکتینگ رایگان

بله مطالب اگر در زیر دامنه و دامنه اصلی کپی باشند شما دچار جریمه خواهید شد و به سئو شما اسیب وارد می شود. در صورتیکه می خواهید به سئو سایت شما آسیب وارد نشود می توانید مطالب زیر دامنه خود را Noindex یا ریدایرکت نمایید تا مشکلی پیش نیاید. جهت مطلع شدن از آخرین روش های بهینه سازی می توانید در خبرنامه سئوکار عضو شوید و از آخرین اخبار و مقالات در زمینه سئو مطلع شوید.

  • اگر در مورد سئو محتوا اطلاعات کمی دارید، به مقاله رایگان آموزش سئو محتوا که به صورت جامع و ویدیویی تدوین شده مراجعه کنید.
  • شما باید کلمات کلیدی را پیدا کنید که مشتریان و بازدید کنندگان سایت شما به دنبال آن ها هستند.
  • مثلا، ممکن است در یک پست وبلاگ بیست مرتبه از کلمه کلیدی استفاده کنید اما پست شما ارزش یا مفهومی نداشته باشد.
  • در این جلسه شما را با زبان و سبک کار گوگل بیشتر آشنا می‌کنیم تا بدانید در دنیای گوگل چه خبر است.
  • سلام، آیا بهتر نیست سمت شرکتایی در سئو بریم که رتبه اول گوگل رو تضمین می کنند؟ چون به نظر میاد وب سایت های حرفه ای مانند وب سایت شما این کارو نمیکنند.

در سال 2020گوگل به تخصص،اعتبار و قابل اعتماد بودن اهمیت می دهد سایت را ارزیابی می کند. برای مثال اگر سایت شما پزشکی است نباید از سایت املاک لینک بگیرید چون ربطی به موضوع سایت شما ندارد. لینک سایت شما باید به صورت طبیعی و از سایت های معتبر با حوزه کاری شما ساخته شود. با حذف شدن پیچ رنک توسط گوگل اکنون جای خود را مقیاس غیر رسمی که توسط شرکت موز ارائه شده است. تکامل یافته اند.شما می توانید به سادگی تبلیغات در شبکه های اجتماعی را انجام دهید. ک روش مناسب برای معرفی کالا یا خدمات شماست و میتواند نرخ تبدیل شما را دگرگون کند.

✔️ سئو کلاه سیاه

در حال حاضر، تعداد زیادی از این موتور‌های جستجو موجود هستند که شناخته شده‌ترین آن‌ها گوگل است. در کنار گوگل، بینگ و یاهو نیز نمونه‌هایی از محبوب‌ترین موتور‌های جستجو هستند. یعنی اگر کاربری در سایت شما احساس بهتری داشته باشد و زمان بیشتری را بگذراند یک امتیاز مثبت برای شما در نظر گرفته می‌شود.

سئو در رابطه با استانداردها سخن می‌گوید

بنابراین اگر در دسته بندی هایی قرار نمی گیرید که کاربران علاقه مند به دیدن آن هستند، شانس کسب رتبه برای وب سایت شما بسیار کم است، حتی اگر در تمام معیارهای دیگر وضعیت خوبی داشته باشید. با این حال، اگر به نتایج جستجو نگاه کنید، متوجه خواهید شد که تمام نتایج صفحه اول جستجو برای “بهترین قهوه ساز خانگی” نظرات و راهنمای خرید هستند، نه صفحات محصول. به عبارت دیگر، گوگل آن را یک کلمه کلیدی تحقیقی و نه تراکنشی می داند. گوگل بسیاری از پیشنهادات خود برای کلمات کلیدی را مستقیماً در صفحه نتایج جستجو ارائه می دهد.

پس سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه سفید دقیقاً مانند ثروت و موفقیت هستند. منظور این هست که اغلب کاربران اصلاً به صفحات دیگر موتورهای جستجو نمیروند. وقتی کاربران زیادی روی اثر خاص کیلیک کنند و از سایتهای رتبه اول و دوم زود تر از سایت اثر خاص خارج شوند، خود این عمل به تنهایی باعث میشود رتبه سایت ما در این عبارت خاص بهبود داشته باشد.

تکنیک های سئو کلاه سیاه چیست؟

هیچ کس حاضر نیست بیشتر از چند ثانیه برای بارگذاری یک صفحه منتظر بماند. اما یک فاکتور خاص در سئو برای دستگاه های موبایل وجود دارد که باید به آن توجه زیادی داشته باشید. از سال 2019، گوگل از mobile-first indexing به معنای ایندکس صفحات در موبایل استفاده می کند.