دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟راهنمای سئو به زبان ساده سئو چیست و چه طور میتوان به درستی از آن استفاده کرد در اثر خاص

بطور کلی، در بررسی یک وب سایت، پرسش‌های زیر مطرح می‌شوند و سپس مدت زمان مورد نیاز و مبلغ قابل پرداخت برای سئو‌ی آن، برآورد می‌شود. معیار گوگل برای تعیین رتبه شما کیفیت محتوا، بهینه بودن ساختار کدنویسی و سرعت صفحه و در نهایت لینک سازی های داخلی و خارجی است. اینکه محتوای شما در یک زیردامنه معرفی شده باشد یا بخشی از صفحات خود سایت باشد یک فاکتور تعیین کننده نیست. در نتیجه به جای پیدا کردن راه های جایگزین بهتر است بر کیفیت محتوا و بهبود صفحات فعلی تمرکز کنید. سایت وبسیما بیش از 9 سال است که فعال بوده و محتوای ارزشمندی تولید میکند.

  • اما اینکه منبع مورد نظر بطور موقت یا دائم از بین رفته است را مشخص نمی‌کند.
  • قدم اول آنالیز دقیق سایت و تصمیم گیری در مورد خدمات مورد نیاز است که بر همین اساس میتوان تخمین درستی از قیمت ارائه نمود.
  • اول از همه، باید بتوانید از کلمات کلیدی خود در نامک نوشته استفاده نمایید.
  • همه میدانیم سئو مهمه و تاثیر فوق العاده ای در بهبود کسب و کار و سودآوری شما دارد.
  • چه بسا دیده شده که وبمستران زیادی با پیاده سازی اشتباه همین افزونه از جهات بسیاری متضرر شده اند.

این یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه است که مشکلات بزرگی را بین شما و موتور‌های جستجو بوجود می‌آورد. همانطور که گفته شد، یکی از معیار‌های بهینه سازی موتور‌های جستجو ، تعداد بک لینک‌های یک وبسایت است. متخصصان سئو‌ی کلاه سیاه از مزرعه لینک، برای افزایش بک لینک‌های وبسایت مد نظرشان استفاده می‌کنند. Off Page Seo (سئوی خارج از صفحات) تمام فعالیت‌هایی است که با هدف ارتقای رتبه صفحات در موتورهای جستجو، خارج از وب سایت انجام می‌گیرد. یک سایت با بک لینک‌های باارزش بیشتر، معمولا رتبه بهتری در مقایسه با وب سایتی مشابه با بک لینک‌های کمتر می‌گیرد.

اهداف سئو ؛ هدف از سئو و بهینه سازی سایت چیست؟

بله، لینک دادن غیر طبیعی به وب سایت هایی که نامرتبط بوده یا پنالتی شده باشند، می تواند موجب جریمه شدن وب سایت شما گردد. لینک دادن شما به وب سایت ها از دید گوگل به معنای تایید شدن آنها از طرف شماست. تایید وب سایت هایی که خود دچار پنالتی شده اند، عواقب خوبی برای سایت شما به همراه ندارد.

من فروشگاه پوستر دیواری دارم ، دسته بندی مادر میشه پوستر دیواری ، دسته بندی هی فرزند زیادی دارم مثل پوستر دیواری اتاق خواب ، پوستر دیواری پشت تلویزیون و ….. از دیدگاه شما سپاس گزاریم ولی فراموش نکنید که علاوه بر تخصص و مهارت، اخلاق حرفه‌ای را هم باید بیاموزیم. انتشار لینک همکاری در فروش به عنوان یک پیشنهاد ایده جذابی بود ولی هدف شما از انتشار آن کاملا واضح و مقایسه با دوره‌های دیگران غیرحرفه‌ای بود. توصیه خود گوگل این هست که برای مقالات از امتیازدهی ستاره‌ای استفاده نکنید. در حال حاضر نشانه گذاری به عنوان Article و در موارد آموزشی استفاده از FAQ بهترین انتخاب است. صفحه ای که نوایندکس باشد فارغ از اینکه چه محتوایی داشته باشد تا همیشه از دسترس گوگل خارج بوده و ایندکس نمیشود.

آیا من نیاز به استخدام متخصص سئو، مشاور یا آژانس سئو دارم؟

یک مطالعه معروف توسط وب سایت Backlinko وجود دارد که نشان می دهد پست هایی با حدود 2000 کلمه و بیشتر، معمولا در گوگل رتبه بهتری دارند. به این فکر کنید که “چگونه ارتباط پست را تا حد ممکن با کلمه کلیدی بیشتر کنیم”، نه اینکه “چگونه پست را با کلمات کلیدی پر کنیم تا گوگل فکر کند که آن پست با کلمات کلیدی مورد نظر ما مرتبط است”. دستکاری متن های بک لینک های شما هم ممکن است بسیار خطرناک باشد. نکته آخر اینکه باید از کلمه کلیدی هدف در انکر تکست لینک های داخلی خود استفاده کنید.

بک لینک های با کیفیت دریافت کنید و از ایندکس شدن بکلینک های خود اطمینان حاصل فرمایید. از سئوی خارجی سایت غافل نشوید و اینکار را به مرور زمان انجام دهید. برای هر صفحه از سایت خود عنوان مناسب و مربوط به موضوع صفحه خود قرار دهید.

بهترین روش این است که کلیدواژه هدف را نزدیک به ابتدای تگ عنوان قرار دهید. هرچند این کار، اجباری نیست و نباید خود را ملزم به انجام آن کنید. می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید و سعی کنید بهترین نسبت بین کیفیت و اندازه فایل را پیدا کنید یا کل فرآیند را با یک افزونه فشرده سازی، خودکار کنید (مانند Robin image optimizer pro در وردپرس).

ارتقای رنکینگ سایت و قرار گرفتن در رتبه های بالای موتورهای جستجو مسلماً می تواند تأثیر زیادی روی فروش داشته باشد، از این رو اقبال صاحبان کسب و کارها به استفاده از خدمات سئو بیش از پیش شده است. یکی از دغدغه های اصلی متقاضیان این خدمات که تقریباً در سراسر دنیا هم مشاهده می شود، هزینه ها و نرخ خدمات سئو می باشد. متأسفانه به دلیل عدم وجود استانداردهای یکسان قیمت گذاری در این حوزه متفاوت است ولی مجموعه ای از فاکتورها می تواند تا حدودی مشتریان را با نحوه قیمت گذاری سئوی سایت آشنا کند. Ahrefs یکی از جامع ترین ابزار های سئو و آنالیز بک لینک های سایت رقبا می باشد که می توانید با کمک آن درباره سایت خود و رقبا اطلاعات خوبی به دست آورید و از آن اطلاعات در راستای توسعه کسب و کار خود استفاده کنید. به عنوان مثال با استفاده از ابزار Ahrefs این امکان را خواهید داشت که کلمات کلیدی رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید و بر بهبود رتبه بندی سایت خود، ساخت بک لینک ها و معیارهای ترافیک سایت نظارت داشته باشید.

محتوای Snippet با بخش‌هایی از جستجوی کاربران مطابقت داشته و آن‌ها می‌توانند کلمات کلیدی که جستجو کردند را در توصیف آن، بصورت پر‌رنگ شده ملاحظه کنند. موتور‌های جستجو اغلب از بخش‌هایی از محتوا‌ی شما برای تشکیل Snippet استفاده می‌کنند. در اکثر موارد، موتور‌های جستجو بهترین Snippet ممکن را برایتان تشکیل می‌دهند؛ اما می‌توانید با افزودن توضیحات متا به صفحه خود، توضیحات خود را جایگزین کنید. Snippet جزو با ارزش‌ترین چیز‌هایی است که در کسب و کار دیجیتال کاربرد دارد. شما نیاز دارید تا کاربران روی لینکتان کلیک کرده و به سایتتان وارد شوند؛ پس باید تا حد امکان آن را جذاب کنید.

وب سایت خود را برای موبایل بهینه سازی کنید و مطمئن شوید در تمامی اندازه ها و مرورگرها به خوبی کار می کند. همچنین می توانید در هنگام خرید رپورتاژ یا بکلینک با صاحب وبسایت جهت دائمی بودن آن به توافق برسید، ولی یادتان نرود که هر از چندگاهی به سایت هایی که رپورتاژ و بک لینک خرید کرده اید مراجعه و شرایط را بررسی نمایید. سرعت سایت خود را متناسب با Crawl Speed یا سرعت کرول های موتورهای جستجو بهینه کنید.