دسته‌ها
اخبار

سئو و بازاریابی محتوا چیست؟ خدمات تولید محتوا رادزاد-seroundtable | سئو

سایت، اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و… کانال‌های مختلف انتشار محتوا برای جلب توجه کاربران است اما مهمترین کانا انتشار محتوا برای بسیاری از کاربران سایت است. اینجاست که کانتنت مارکتینگ و سئو با هم ارتباط پیدا می‌کنند و هردو به یکدیگر نیاز دارند. بازاریابی محتوا در صورتی موفق خواهد بود که از سئو بهره‌مند باشد. محتوا همچنان یکی از قوی‍ترین فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل در صفحات جستجو است.

  • همیشه هم اینطور نیست که به لانگ تیل کیورد های یک کلمه کلیدی lsi بگوییم.
  • خود شما (یعنی کاربر) هم برای تیترها بیشتر از متن های معمولی ارزش قائل هستید.
  • جالب بودن این تکنیک این است که می توانید کلمات کلیدی را ببینید که الان افراد در جستجوی آن هستند.
  • آره درست حدس زدی، حتی خود منم الان که دارم این محتوا رو می‌نویسم، دارم سعی می‌کنم لابه لای نوشته‌هام از یه سری عبارات استفاده کنم… .
  • البته هرگز نباید به صورت مستقیم ویدیوها را به پست های وبلاگ خود آپلود کنید.

هدف شما بايد اين باشد كه محتواهایی تولید کنید که ارزش آنها 10 برابر بیشتر از ارزش محتواهای رقبایتان باشد. در اينجا قرار است به روش هاي كاربردي و متفاوت براي توليد محتوای سئو شده اشاره كنم. همچنين توجه داشته باشيد كه Google Trends ابزاری است مكمل براى سنجش كيفيت كلمات كليدى. پس به صورت جدا نمیتوان فقط با گوگل ترند موفقیتی در جستجوی کلمات کلیدی به دست آورد. پس بدانید که گوگل نیز تمام تعاملات با سایت شما را زیر نظر می گیرد. اگر کاربران سایت شما را دوست داشته باشند، آن وقت گوگل نیز سایتتان را دوست خواهد داشت و به آن مقام و رتبه می دهد.

انتخاب نوع ثبت نام

اغلب مبتدیان این اشتباه را می کنند که لینک داخلی را به صورت یک طرفه انجام دهند، یعنی فقط از مقاله جدید به مقاله قدیمی لینک می دهند. در صورتی که شما می توانید با ویرایش پست های قدیمی تر برای پیوند به مقالات جدید خود از حداکثر مزایای ارزش لینک استفاده کنید. شما باید تعداد بسیاری از این کلمات کلیدی را در محتوا خود قرار دهید تا بتوانید محتوای کاملی را برای کاربران بنویسید. البته نباید سعی کنید آن ها را در متن خود به صورت نامفهوم و نامربوط جایگذاری کنید. با سلام، ممنون از نظرتون، بله استفاده زیاد از کلمه کلیدی به اصطلاح keyword stuffing گفته می شود که توسط الگوریتم پاندا شناسایی و باعث جریمه شدن سایت شما می شود. برای اطلاعات کامل تر در مورد این موضوع به مقاله الگوریتم گوگل پاندا مراجعه نمایید.

چگونه کلیدواژه ها و توضیحات متا را به وردپرس اضافه کنیم

براي مثال نوشتن يك مقاله، فرايند توليد محتواي متفاوتي نسبت به توليد يك محتوای صوتي و يا ويديوئی دارد. نگه داشتن محتوا و نوشته ها در ابتدای صفحه، برای بازدید کنندگان ارگانیک اهمیت بسیاری داد. هر چیزی که باعث شود محتوا یا نوشته شما پایین صفحه قرار بگیرد، موجب حواس پرتی کاربر شده و هیچ ارزشی را به او منتقل نمی کند. يكي از تکنیک های مورد علاقه من در آموزش سئو محتوا ، استراتژي H&W است. حرف H مخفف how to و به معنای “چگونه، چطور ” است و حرف W مخفف تمامی افعالی است که با Wh شروح می شوند. مانند What، Why، When، Where یا Who که به ترتیب به معنای چه، چرا، کی، کجا و چه کسی می باشد.

بهینه سازی پاراگراف ها

یکی از جنبه های استراتژی سئوی محتوا موفق، کپی رایتینگ است. مهمترین چیز این است که شما باید مقالاتی بنویسید که خواندن آنها جذاب باشد و باعث شود مخاطبان شما تمایل به ماندن در وب سایت شما داشته باشند. در عین حال می خواهید محتوای سئوی خود را برای گوگل جذاب کنید. اما برخی افراد زیاده روی می کنند و محتوای خود را چنان آشکارا بهینه می کنند که خواندن آنها وحشتناک می شود.