دسته‌ها
اخبار

سئو مطلب آموزش سئو محتوا-seroundtable | سئو

منظور از محتوای بصری تصاویر و ویدیوها هستند که استفاده از آن ها در صفحه به شدت به جذاب تر کردن محتوا و افزایش ماندگاری مخاطبان در سایت تان کمک می کند. گاهی وقت ها ممکن است در مورد موضوعی صحبت کنید که اطلاعات بیشتری در مورد آن داخل سایت خودتان وجود ندارد. به خاطر همین کاربران تان را به منبع آن که یک سایت دیگر است ارجاع می دهید. همینطور ممکن است مقاله شما خیلی جامع و کامل باشد و دارای منابع زیادی باشد. با این کار اعتبار مقاله خودتان نزد گوگل افزایش پیدا خوهد کرد.

  • همانطور که در اول مقاله هم بیان کردیم، در خصوص استراتژی بهینه سازی محتوا فقط نکات عمومی و اصلی را مطرح می کنیم.
  • البته استفاده از عکس خود دارای اصولی است که قبلا در مقاله آموزش سئو تصاویر به این موضوع پرداختیم.
  • مطمئن شوید که صفحه بنیادی و صفحات فرعی مرتبط با آن، همگی در جاهای مناسب به یکدیگر لینک شده باشند.
  • در ادامه­ی آموزش تولید محتوا هنگامی که موضوع و کلمات کلیدی خود را پیدا کردید، ساختار محتوای خود را ترسیم کنید و یک جریان منطقی طراحی کنید.
  • اگر می خواهید محتوای شما در گوگل رتبه خوبی بگیرد، باید عالی باشد.

پیشنهاد می‌کنیم متن خود را برای جستجوگر بهینه کنید، بدون اینکه تأثیر منفی بر اصالت ایده یا خوانایی متن شما بگذارد. با وجودی که نمی‌توانید کار زیادی در زمینه متن نمایش داده شده انجام دهید اما باید بهینه‌سازی متا و مطلب خود را انجام دهید تا موتورهای جستجو بتوانند بهترین محتوای آن مطلب را نشان دهند. وقتی محتوایی کاربر پسند را با جانمایی طبیعی کلیدواژه‌ها ایجاد کنید، کار را برای گوگل در اثبات ارتباط مطلب خود برای صفحه نتایج موتور جستجو آسان کرده‌اید. هر محتوا از نظر موتورهای جستجو یک صفحه وب است و می تواند با کلمات کلیدی خاصی در موتورهای جستجو رنک شود.

گوگل دیسکاور یا Google discover چیست؟

وقتی قرار است مقاله یا مطلبی را برای وبلاگ خود بنویسید حتماً دقت کنید که محتوای شما همیشگی باشند. یعنی آن محتوا مربوط به موضوعاتی است که مطمئناُ طی دوره زمانی طولانی ارزش و اعتبار خود را (تنها با تغییرات کوچک یا بروزرسانی) حفظ می‌کنند. آنها تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهند و به اشتراک گذاری آنها آسان تر است. احتمالاً قبل از اینکه مطلب جدید خود را بنویسید به این فکر می‌کنید که چطور از کلیدواژه خود در متن آن پست بهره ببرید. اینکار خوب است اما نباید همه تمرکزتان را روی کلمات کلیدی بگذارید. یکی دیگر از مواردی که می‌تواند نرخ کلیک سایت را افزایش دهد افزودن کال تو اکشن به قسمت توضیحات متا می‌باشد.

در انتهای هر جستجو، گوگل به شما نتایج مرتبط یا همان related search را نشان می دهد که می توانید آنها را نیز در لیست خود قرار دهید. در این مقاله راهکارهایی برای بهینه سازی و سئو محتوای متنی ارائه خواهیم داد که نیاز به هیچ گونه دانشی در زمینه سئو ندارد زیرا بهینه سازی محتوای متنی از آسان‌ترین و قابل فهم‌ترین جنبه‌های سئو است. البته فراموش نکنید که هدف از نگارش متن و تولید محتوای متنی، کمک به مخاطب و قرار دادن او در مسیری درست است تا به سرعت به پاسخ پرسش‌های خود برسد. در حال حاضر گوگل نیز نیاز کاربر را مقدم بر نیاز خود می‌داند و در رتبه‌بندی وبسایت‌ها، رضایت کاربر و جذب حداکثری او را ملاک کار قرار می‌دهد. هدف ما از تولید محتوا سئو چیست؟ ما به قصد بهبود رتبه‌بندی سایت شما در موتورهای جستجو، محتوای مورد نظر را به صورت سئو شده تولید می‌کنیم. شخصی که این کار را انجام می‌دهد، حتما باید از تخصص کافی برخوردار باشد، در غیر این صورت ممکن است نه تنها باعث رشد رتبه های شما نشود بلکه باعث افت آن شود.

سعی کنید اطلاعات کلیدی و اساسی را در ابتدای پاراگراف در اختیار کاربر قراردهید. هدف این است که شکاف‌ها را شناسایی کرده و آن‌ها را با محتوای معتبر، مرتبط و با کیفیت پر کنید. در اینجا منظور از شکاف، هر موضوعی است که در صفحات نتایج برتر گوگل پوشش داده شده‌اند، اما در محتوای شما موجود نیست.

شما می­توانید در راهنمای نحوه ایجاد محتوای سئو پسند ما همه چیز را در مورد فرآیند انجام این کار به صورت گام به گام بیاموزید. در نهایت در بحث آموزش سئو و تولید محتوا، پس از انتشار محتوا، آپدیت و بروزرسانی کردن محتوا را را نادیده نگیرید. به این معنی که شما باید به طور مکرر مهم­ترین نکات مقاله خود را بررسی و به روز کنید تا در رتبه بندی برتر باقی بمانید. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که مقاله­ی شما موضوعی را پوشش می­دهد که به سرعت در حال حرکت و تغییر است. عناوین خود را تغییر دهید تا نشان دهند که محتوای شما مرتبط ترین و به روزترین اطلاعات را ارائه می­دهد (به عنوان مثال، “بهترین روش­های سئو در سال 2022”).

دلیل تفاوت قیمت طراحی سایت در شرکت های مختلف چیست؟

Google Trends به شما نشان می دهد کدام کلمات کلیدی در هر زمان پر سرچ هستند. جالب بودن این تکنیک این است که می توانید کلمات کلیدی را ببینید که الان افراد در جستجوی آن هستند. به طراحان سایت خود بگویید تا استایل هایی جذاب و در عین حال ساده ای برای فرمت بندی متن سایت در CSS کد نویسی کنند که بتوانید بخش های مهم سایت خود را با این استایل ها، زیباسازی کنید.

دلیل افت رتبه سایت و الکسا

محتوایی است که در یک متن تصویردار به صورت طبیعی از کلمات کلیدی استفاده می‌کند. نام، عنوان و توضیحات تصاویر مکان‌های استراتژیک برای زبان‌های توصیفی هستند. خود را به استفاده از کلمات کلیدی مجبور نکنید و سعی کنید از آنها تا حدی که خوش آیند باشد استفاده کنید.

به طور کلی لینک سازی خارجی با هدف کمک به کاربران برای درک بهتر موضوع و افزایش اعتبار مقاله خودتان انجام می شود. با به کارگیری تکنیک های فوق، می توانید 100% اطمینان داشته باشید که یک محتوای مناسب برای سئو و همچنین مناسب برای کاربران سایتتان نوشته اید. با توجه به اولويت هاي مخاطب هايتان ميتوانيد محتواي منحصر بفرد و عميق تري داشته باشيد. اكثر كسب و كارها هيچ تلاشي براي ضبط ويدئو يا فايل صوتي و غيره نمي كنند.

هنگام نوشتن برچسب عنوانِ بهینه‌شده، بهترین چیزی که می‌توانید از آن استفاده کنید، کلیدواژه هدف است. در آموزش سئو داخلی سایت؛ توضیح داده شد که سئو محتوا به ۳ بخش تقسیم می‌شود. در این صفحه ابتدا ۳ ویدیو آموزش سئو محتوا را مشاهده می‌فرمایید و سپس به معرفی اجزای مختلف این مبحث پرداخته‌ایم.