دسته‌ها
اخبار

سئو مطلب آموزش سئو محتوا-seroundtable | سئو

به جای تکرار بیش از حد کلمه کلیدی بهتر است از عبارات مشابه، هم معنی، هم خانواده و مرتبط استفاده کنیم. توضیح متا یک متا تگ HTML است که می توانید به هر صفحه اضافه کنید. هدف آن ارائه یک توضیح کوتاه از مقاله شما برای موتورهای جستجو است.

  • هدف ما از تولید محتوا سئو چیست؟ ما به قصد بهبود رتبه‌بندی سایت شما در موتورهای جستجو، محتوای مورد نظر را به صورت سئو شده تولید می‌کنیم.
  • برای ایجاد ارتباط معنایی در سایت تان باید از لینک سازی داخلی استفاد کنید.
  • زبان مخاطب شما چیست؟ کجا باید این مخاطبان و کاربران بالقوه را پیدا کنید؟ شبکه‌های اجتماعی و تالارهای گفتگو جای بسیار مناسبی برای این کار است.
  • اگر هدفتان رسیدن به موفقیت است و می‌خواهید پیش گوگل، مخاطب و کارفرما عزیز باشید، باید براساس یک برنامه‌ریزی دقیق…

یکی از بخش های بسیار مهم در سئوی محتوا این است که محتوای خود را بعد از مدتی آپدیت کنید. گوگل به محتواهایی که به روز رسانی می شوند بسیار علاقه دارد. الگوریتم فرشنس گوگل دقیقا برای این آمده تا محتواهای تازه را بالاتر از بقیه در نتایج جست و جو نمایش دهد.

طراحی گرافیک لوگو

که همین امر سبب افزایش زمان سپری شده توسط کاربر و میزان به اشتراک گذاری محتوا می‌شود که نهایتا به بهبود سئو و افزایش رتبه در گوگل خواهد انجامید. برای سئو محتوا، در داخل متن به نوشته‌های قبلی خود در سایت لینک دهید. این کار علاوه بر اینکه اعتبار نوشته شما را افزایش می‌دهد، کاربران را داخل سایت به مدت بیشتری نگه می‌دارد و آن‌ها به مطالعه مطالب مرتبط بیشتری تشویق می‌کند. توصیه می‌شود بین مقالات بنیادی و فرعی ارتباطی منطقی ایجاد کرده و در هریک به دیگری لینک بدهید.

تکنیک هایی برای افزایش تعامل کاربران با محتوای سئو شده

این ابزار تجزیه و تحلیل گرامر، خوانایی و طول عنوان شما را نشان می دهد. اما در نهایت، می‌توانید انتظار داشته باشید که آنها نتیجه بدهند؛ اگر این کار را درست انجام دهید. ترجیحا یک بار در ابتدای برای عنوان اصلی از تگ H1 استفاده کنید.

اگر همه ي نتايج رتبه بندي شده در گوگل، محصول يا صفحات خدماتي باشند، پس شما بايد يك محصول يا صفحه خدماتي با ارزش ١٠ برابر بيشتر همه ي آن نتايج توليد كنيد. با این جستجو تمام مطالبی را که ما در مورد محتوا قرار داده ایم را می توانید ببینید. برای اینکه میزان ترند بودن یک موضوع را بسنجید، می توانید از ابزارGoogle Trends استفاده كنيد تا ببينيد چقدر يك كلمه ى كليدى مرسوم است. در شرایط ايده آل، شما فقط كلماتی را مورد هدف قرار مي دهيد كه بيشتر مورد استفاده قرار ميگيرند، اما اين روش هميشه جواب نمي دهد. اگر تنها قادر به یادگیری یکی از بخش های سئو باشیم بدون شک آن بخش، سئو محتوا است؛ زیرا خود آغاز کننده بسیاری از بخش های دیگر سئو است، پس سئو کردن یک محتوا را جدی بگیرید. اگر هدفتان رسیدن به موفقیت است و می‌خواهید پیش گوگل، مخاطب و کارفرما عزیز باشید، باید براساس یک برنامه‌ریزی دقیق…