دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا Content SEO ️ محتوای سئو شده چیست؟ + ویدیو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-seroundtable | سئو

سئو محتوا، فقط ساخت یک صفحه برای رتبه‌گیری در یک کلمه کلیدی نیست. سپس باید ساختار مناسب و مبتنی بر سئو برای سایتمان ایجاد کرده باشیم و در گام آخر، یک محتوای مناسب و ارزشمند در صفحه قرار دهیم. محتوایی است که بهتر از نتایج موجود در صفحات‌های نتایج موتورهای جستجو است. صفحاتی که در حال حاضر رتبهٔ آنها برای کلمات کلیدی مورد نظر خوب است را مورد بررسی قرار دهید و از خودتان بپرسید که آیا محتوایتان بهتر از محتوای این صفحات است یا خیر.

  • سئو محتوا، فقط ساخت یک صفحه برای رتبه‌گیری در یک کلمه کلیدی نیست.
  • می‌توانید کلمات کلیدی را حفظ کنید اما کلمات تکراری یا غیر ضروری را حذف کنید.
  • براي مثال نوشتن يك مقاله، فرايند توليد محتواي متفاوتي نسبت به توليد يك محتوای صوتي و يا ويديوئی دارد.
  • حال این محتوا ممکن است برای یک مقاله در سایت ما باشد یا یک صفحه محصول!

در حقیقت بک لینک، لینکی است که شما از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنید. هر بک لینک از دید گوگل، به منزله تایید شما از سمت دیگر سایت‌ها به حساب می‌آید. افزایش ترافیک ارگانیک در محتوای سئو شده باعث می‌شود تا افراد بیشتری از طریق موتورهای جستجوگر از صفحه شما بازدید کنند. نه تنها کلمات کلیدی بلکه فهرست موضوعاتی که محتوا قرار است بر اساس آن ها تهیه شود نیز بسیار مهم است.

در نوشتن محتوا استفاده صحیح از URL یکی دیگر از اصل های گوگل میباشد . ترجیحا از URL های کوتاه استفاده کنید.طولانی بودن ادرس شما باعث میشود موتور جستجو محتوای شما را دیر تر پیدا میکند. تعداد کلمات یک محتوای سئو شده هر چقدر بیشتر باشد بهتر است. و صفحاتی که با کلمات کلیدی long tail بهینه شده اند در پایین هرم قرار می گیرند.

اما بگذارید این را ابتدا بیان کنیم تولید محتوا یونیک، تولید محتوای حرفه ای، و تولید محتوا جذاب کار هر کسی نیست و نیاز است به تجربه فراوان در این زمینه. پر واضح است که تمامی افراد و تیم هایی که در زمینه تولید محتوا، سئو سایت، طراحی گرافیکی سایت، و … فعالیت می کنند بر این اعتقادند که بهترین هستند و رقیبی ندارند در این بازار کسب و کار. برای اینکه بتوان بر این امر صحه گذاشت که یک تیم به عنوان بهترین تیم تولید محتوا شناخته می شود می بایست رزومه و کار های قبلی را مورد بررسی دقیق داد تا هیچ شکی در این زمینه باقی نماند. تیم سئو محتوا رزومه ای فوق العاده در زمینه تولید محتوا و سئو سایت دارد که می توانید به راحتی شاهد آن باشید. چنانچه کارفرما به خوبی توجیه شود که چه مسیر پر پیچ و خمی را باید پشت سر گذارد تا به موفقیت دست یابد مسلما همراهی بیشتری را با تیم تولید محتوا و سئو سایت انجام خواهد داد.

نکات کلیدی در سئوی محتوا

اين داستان ها همچنين يك ابزار قدرتمند براي آموزش و متقاعد كردن مخاطب هستند. اين بدان معني است که باید همه ي تجربه های خود، در رابطه با پروژه اي كه دارید روی كار آن کا می کنید را روي هم بگذاريد. اگر انسان زنده هستيد پس در ذهنتان داستان هم براي تعريف كردن داريد!

لینک های خروجی به سایت های مرتبط و معتبر، اثر مثبت بر SEO دارد و می تواند رتبه شما در نتایج جستجو را ارتقا دهد. در واقع لینک های خروجی، منابع محتوای شما هستند و نشان می دهند که شما برای تولید این محتوا، چه منابع دیگری را مطالعه کرده اید. شاید این جمله کمی تعصبی باشد اما بهتر است کمی از گوگل فاصله بگیریم. محتوای شما باید برای مخاطبین تان جذاب و گیرا و قابل فهم باشد. جدا از المان هایی که باعث جذابیت محتوا می شود، موضوع و روایت گری شما در محتوا نیز مهم است.

مرحله 6#: محتوا را با کلمات کلیدی بهینه کنید.

برای اینکه این کار عملی شود، باید احساسات مخاطبان خود را به درستی درک کنید و در مورد چیزی که می­نویسید اطمینان داشته­باشید. این کار هم یک کار تخصصی است که باید افراد یاشرکت تولید محتوامعتبر این کار را انجام دهند تا محتوای شما نتیجه بگیرد. درواقع نتیجه‌ای که از تولید محتوا سئو باید حاصل شود، رتبه گرفتن در موتورهای جستجو و در نهایت، فروش بیشتر خدمات یا محصولات است.

بنابراین فقط به فکر تولید محتواهای کوتاه با هدف گرفتن رتبه و کلیک نباشید ، چرا که این محتواهای کوتاه، عاری از هرگونه اطلاعات مفید و کارامد برای کاربران هستند. سایت هایی که محتوای کوتاه و بی ارزش تولید می کنند، احتمال دارد که شامل پنالتی گوگلشوند؛ هم چنین ممکن است این سایت هابانس ریتبالا و نرخ تبدیل پایین تری داشته باشند. به یاد داشته باشید که منظور از تولید محتواى مناسب برای سئو، فقط نوشتن متون بالای ٢٠٠٠ كلمه نيست.

حتما به زودی مطلبی در مورد ابزارهای سئو هم بلاگ اضافه می‌کنیم. من آرمان صفایی با کمک تیم خوب یکتانت در این بلاگ سعی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم بازاریابی و تبلیغات آنلاین را بهتر بشناسید و بتوانید در مسیر رشد کسب‌وکارتان بهتر از آن استفاده کنید. اگر نه، خواندن این مطلب فرصت خوبی است تا محتوای خود را بهبود ببخشید.