دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا و تولید محتوای سئو شده Seo Content رشدانا-seroundtable | سئو

مثل «تعداد کلمات تیتر»، «وجود کلمات کلیدی در تیتر»، «منحصر به فرد بودن تیتر هر صفحه»، «استفاده از برند در تیتر» و… معمولا آن چیزی که ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی به ما نشان می دهند درست نیست! این ابزارها فقط کلمه کلیدی اصلی یا نهایت 5 تا عبارات مشابه به کلمه اصلی را نشان می دهند. ما برای درک بهتر از نیت کاربر باید کمی بیشتر تحقیق کنیم. حال این محتوا ممکن است برای یک مقاله در سایت ما باشد یا یک صفحه محصول!

  • سلام بله محتوای سئو شده در سایت های محتوا محور خیلی قضیه مهم و حیاتی است.
  • اگه هم صاحب کسب‌وکار باشی، می‌تونی خودت مو رو از ماست بیرون بکشی و کارشناس تولید محتوا رو بگیری تو مشتت که یه وقت راه رو اشتباه نره!
  • وب سایت شما باید توسط موتورهای جستجو شناسایی و نمایش داده شود.
  • ما برای درک بهتر از نیت کاربر باید کمی بیشتر تحقیق کنیم.
  • استفاده از تصاویر و ویدئو در محتوا تأثیر مثبتی بر زمان توقف روی محتوا دارد؛ براساس پژوهشی از Hubspot حدود ۸۰٪ بازاریابان می‌گویند استفاده از ویدئو زمان توقف روی محتوا را در وبسایت افزایش می‌دهد.

به‌آسانی می‌توانید ببینید چگونه و چرا ویدئوها و تصاویر می‌توانند زمان توقف کاربر و درگیرشدن او را در سایت افزایش دهند. فقط باید اطمینان یابید که تصاویر به‌طورکامل بهینه‌سازی شده باشند و ویدئوها را از یوتیوب، ویمئو یا آپارات یا سایر میزبان‌های ویدئویی و پلتفرم‌های استریم گرفته باشید. ما در جست‌وجو همیشه می‌خواهیم مطمئن باشیم که به‌روزترین محتوا را که درباره یک موضوع وجود دارد، پیدا می‌کنیم. در بین نتایجی که تاریخ در آن ذکر شده است می‌بینید که نتایجی داریم در زمان فوریه و می 2018. بنابراین ما سعی می‌کنیم روی آن کلیک کنیم تا نتایج به‌روزتری ببینیم.

6_ وجود lsi در محتوای سئو شده

ساختار سایت شما به گوگل سرنخ های خوبی را در مورد پیدا کردن مهمترین مطالب می دهد. بنابراین یک ساختار سایت خوب منجر به رتبه بالاتر در گوگل خواهد شد. تایتل شما علاوه بر اینکه باید کلمه کلیدی را داشته باشد همچنین باید از جذابیت خوبی برخوردار باشد تا به افزایش CTR کمک کند. برای مثال ما می توانستیم یک سری نکات را برای در تولید محتوا بیاوریم اما می دانیم که یک مقاله جامع بهتر از یک مقاله کوتاه در گوگل رتبه می گیرد. اما در این مطلب یک سری تکنیک فوق العاده که در تحقیق کلمه کلیدی به شما کمک می کند را آورده ایم. همان‌طور که قبلاً نیز اشاره شد داشتن پاراگراف‌های کوتاه در متن باعث می‌شود تا خواندن مطلب برای مخاطب آسان‌تر شود.

این کار علاوه بر اینکه باعث افزایش قدرت و اعتبار صفحات هدف، رفع نیاز کاربر می شود، باعث درک گوگل از آن صفحه نیز خواهد شد. محتوا را نباید فقط به دید فاکتور و عاملی برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که اگرتنها هدفشما از آموزش سئو محتوا و یا تولید محتوای سئو شده، جذب ترافیک بیشتر باشد، نتایج مطلوبی نخواهید گرفت. در پاسخ به این سوال که چگونه می­توانم تولید محتوای سئو شده ایجاد کنم؟ باید گفت، محتوای سئو پسند به معنای محتوای پر از کلمات کلیدی نیست. واقعیت این است که اگر می-خواهید محتوای شما به طور ارگانیک عملکرد خوبی داشته باشد، سئو باید بخشی ضروری از فرآیند تولید محتوا باشد.

آموزش اضافه کردن کاربر در وردپرس و نقش های کاربری وردپرس

بنابراین از اهمیت ساخت تقویم محتوایی قبل از سئوی محتوا غافل نشوید. محتواهای ویدیویی نیز همچون دیگر محتواها، تاثیر مثبتی در سئو سایت دارند و از این جهت از محبوبیت بالایی برخورداند که پیام را به صورت مستقیم­تر و واضح­تر به مخاطب هدف می­رسانند. البته باید توجه داشت که محتواهای ویدیویی با توجه به اهمیت بالایی که دارند، باید کیفیت قابل قبولی نیز داشته باشند که موجب هدر رفتن زمان کاربر و همچنین از دست دادن توجه موتورهای جستجو نشوند.

سئو و تولید محتوا دو بخش اساسی در دیجیتال مارکتینگ هستند. بنابراین بسیاری از کسب‌وکارها می‌خواهند بدانند محتوای سئو شده چیست؟ در واقع با پیوند تولید محتوا و بهینه سازی سایت می‌توانیم به یک محتوا مطابق الگوریتم‌های موتورهای جستجو برسیم. چنانچه شما نیز می‌خواهید محتوایی تولید کنید تا در رتبه‌های برتر گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار بگیرد، باید توجه ویژه‌ای به سئو محتوا داشته باشید.

از پاراگراف‌ها، ضمیمه‌های کوتاه، متن‌های دارای خط درشت، از نقاط تاکید مناسب، لیست‌های شماره دار و نقل قول استفاده کنید و محتوایی باشد که از نظر چشمی براحتی قابل خواندن باشد و براحتی قابل هضم باشد. امروزه اکثر کاربران به دنبال تولید محتوا در توییتر هستند، چرا که این شبکه اجتماعی، فعالان زیادی من جمله افراد… با قراردادن لینک از یک محتوا به یک صفحه دیگر داخل سایت خودتان و یا یک منبع خارجی در واقع شما به فلسفه گوگل پایبند مانده‌اید.

عناوین توصیفی و جذاب می توانند به خوانندگان کمک کنند تا بفهمند پست وبلاگ شما در مورد چیست و از خواندن آن چه چیزی به دست خواهند آورد. کلیدواژه‌های طولانی که اغلب مبنای یک سوال را شکل می‌دهند سبب می‌شود که پست شما بر اهداف خاص مخاطب شما متمرکز باشد. مثلاً کلیدواژه چند کلمه‌ای مثل «چطور یک مطلب برای وبلاگ بنویسیم» در حوزه سئو تأثیر بسیار بیشتری نسبت به کلیدواژه کوتاه «مطلبی برای وبلاگ» دارد. یک قانون سرانگشتی خوب آن است که بر روی یک یا دو کلیدواژه چند کلمه‌ای برای هر مطلب وبلاگ هدف گداری کنید. شما می‌توانید در یک مطلب از بیش از یک کلیدواژه استفاده کنید اما بهتر است تمرکز خود را محدودتر کنید و زمان بیشتری را به بهینه‌سازی تنها یک یا دو کلیدواژه اختصاص دهید. همانطور که می‌بینید استفاده از کلمات جذاب، منحصربه‌فرد و همچنین جملاتی مانند مثال‌های واقعی برای آموزش سئو می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در افزایش نرخ کلیک داشته باشد.

ما یک کلمه کلیدی اصلی داریم و حالا باید یک سری از عبارات طولانی تر و چند بخشی که مرتبط به کلمه کلیدی اصلی مان است را هم پیدا کنیم. همینطور باید عبارات مشابه به مفهوم اصلی که به آن ها LSI می گویند را هم پیدا کنیم. علاوه بر اضافه کردن کلیدواژه اصلی، عنوان را طوری انتخاب کنید که برای کاربر جذاب باشد و منجر به کلیک شود. به این دلیل که میزان کلیک نقش مهمی را در جستجوگرها ایفا می کند. يادتان باشد فرايند توليد و سئو محتوا با توجه به نوع آن، متفاوت است.

در نوشتن محتوا ,نوشتن عنوان محتوا باید بسیار دقت کرد چون یکی از پارامتر های گوگل برای سئو کردن سایت عنوان مناسب میباشد. براساس تجربه کاربری همکاران کلماتی مانند معرفی جامع اموزش کامل میتواند تو رنکیگ سایت مذکور تاثیر گذار باشد. وقتی لیستی از کلمات کلیدی مورد نظر را انتخاب کردید، وقت آن است که یک پست وبلاگ متمرکز بر یکی از این کلمات کلیدی بنویسید. در این مطلب قصد داریم به 13 راهکار و ترفندی اشاره کنیم که به تسلط یافتن شما در نوشتن محتوایی با پتانسیل دست یابی به رتبه بالا، کمک کند. بهینه سازی تیترهای داخلی محتوا،تجربه کاربر را بهبود می‌بخشند و همچنین محتوای شما را تقسیم به بخش‌های کوچک‌تری می‌کنند.