دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا: با آموزش محتوای سئو شده، در گوگل پادشاهی کن! ویکی دمی-seroundtable | سئو

آیا می خواهید رتبه سایت خود را در گوگل بهبود بخشید؟ این 23 استراتژی می تواند به شما کمک کند ترافیک ارگانیک را افزایش دهید. بعلاوه اینکه بروزرسانی و تغییر برخی از موفق‌ترین محتواهای شما طول آن‌ها را بیشتر می‌کند و می‌توانند طی مدت زمان بیشتری، بهترین نتایج را کسب کنند (مخصوصاً اگر محتوایی همیشگی باشند). از نظر فنی متن آلت یک مشخصه است که می‌توان آن را در HTML به برچسب تصویر اضافه نمود. این کلیدواژه در توضیحات متا به صورت برجسته نشان داده می‌شود و به خوانندگان کمک می‌کند که ارتباط بین هدف جستجو و نتایج را در یابند. از گزینه های قالب بندی مختلف مانند اضافه کردن لیست، برجسته کردن متن و تغییر فونت استفاده کنید.

بیشتر هدف ما، آشنایی شما با این اصطلاح و چگونگی افزایش و بهبود آن می باشد. در واقع شما تا به اینجا موفق شدید یک محتوای مناسب برای سئو بنویسید. اما با این وجود نباید از اهمیت خوانایی مطلب خود چشم‌پوشی کنید. در این مواقع بهتر است که از پاراگراف‌های کوتاه استفاده کنید، فعل‌های جملات را یکسان ننویسید یا از تکرار کلمات مختلف پرهیز کنید. همچنین یکی دیگر از مواردی که باید در این مرحله چک شود، عدم وجود غلط املایی و نگارشی است. برای این کار باید با قواعد دستور زبان مانند نحوه استفاده از ویرگول، یا سایر موارد آشنا باشید.

آیا می خواهید بک لینک هایی که سایت شما دارد را تجزیه و تحلیل کنید؟ یا شاید می خواهید به بک لینک های یک رقیب نگاه کنید؟ این ابزارهای آنالیز بک لینک عالی به شما کمک خواهند کرد. وقتی که شما اهداف و نیت خوانندگان ایده‌آل خود را مشخص کنید می‌توانید در مسیر ارائه محتوایی گام بردارید که همیشه مرتبط با آن‌ها باشد. به خاطر همین ترافیکی که پیوسته تولید می‌کند سبب می‌شود که با گذشت زمان محتوای سایت شما پیشرو باشد. کمک می‌کند که تا مدت‌ها پس از انتشار آن مطلب میزان ثابتی از ترافیک روانه وبلاگ (و وبسایت) شما شوند. از کلمات کلیدی استفاده کنید (اما از انباشتگی کلیدواژه‌ها پرهیز کنید). برای بهبود سئو محتوا از کلید واژه ها در بخش‌های مشخصی از پست خود استفاده کنید.

  • بهترین زمان برای بهینه سازی محتوا برای جستجوگرها زمانی است که آن را ایجاد می کنید.
  • این تفکر اشتباه است، چرا که اگر لینکسازی خارجی به‌درستی انجام شود، منجر به رشد کسب‌وکارتان خواهد شد.
  • شما باید تعداد بسیاری از این کلمات کلیدی را در محتوا خود قرار دهید تا بتوانید محتوای کاملی را برای کاربران بنویسید.
  • در مورد سئو فروشگاهی چطور باید عمل شه؟ ایا تحقیق کلمه کلیدی به همان میزان میتونه تاثیر گذار باشه؟ ممنون میشم اگر مطلبی در این باره ارائه کردید عنوانش رو برام بنویسید.
  • مطمئن شوید که این کلمات کلیدی مرتبط هستند و سعی کنید از لینک‌هایی استفاده کنید که در آن کلمات کلیدی تا جایی ممکن و بصورت مناسب استفاده شده باشد.
  • مسلما هیچ‌کس نمی‌خواهد برای نقشه مترو تهران که متعلق به سه سال پیش است را ببیند.

طولانی تر بودن محتوا یکی از فاکتورهایی است که گوگل از طریق آن می تواند به کامل تر بودن محتوای شما نسبت به رقبای ‌تان پی ببرد. بارها دیده ام که مقالات طولانی، حتی بدون بک لینک هم جایگاه خوبی در گوگل گرفته اند. از لیست کشویی و لینک های لنگری برای تیترهای داخل مقاله استفاده کنید. با اینکار می توانید مخاطب را دقیقا به همان قسمتی از محتوا که نیاز دارد ارجاع می دهید. با کلیک روی عنوان آن مستقیما به همان بخش از صفحه ارجاع داده می شود.

استفاده از لینک های خروجی :

هرچه لینک سازی داخلی سایت بر روی مقالات خاصی تمرکز داشته باشد، این مقالات ارزش بیشری پیدا میکند. همینطور متنی که به صفحه مورد نظر لینک میشود (انکرتکست) باعث میشود تا گوگل متوجه شود که دقیقا صفحه مقصد دارای چه کلمه کلیدی است. اکنون که این چند اصل اساسی بهینه‌سازی محتوا و تولید یک سئو محتوا برای رتبه‌بندی را پوشش داده‌ایم، زمان آن رسیده­است که بر فعالیت کلیدی دیگری تمرکز کنیم. “بهبود کیفیت محتوای خود” طبق تحقیقات ما، بهبود کیفیت محتوا موثرترین تاکتیک بازاریابی محتوا در سال 2022 بود.

کلمه کلیدی یا Keyword چیست؟

در واقع، استفاده از محتوایی که از قبل دارید، با ممیزی و هرس کردن آن، یکی از مؤثرترین راه‌ها برای کسب سود در سئو است. 65 درصد از بازاریابان محتوای موفق دو بار در سال ممیزی محتوا را انجام می­دهند و انجام این کار بیشتر ممکن است نتایج بهتری به همراه داشته باشد. برای خودکارسازی این فرآیند، از ابزار حساب­رسی محتوا استفاده کنید، که به شما امکان می‌دهد مقالاتی را که نیاز به بازنویسی، حذف یا به‌روزرسانی دارند شناسایی کنید.

چطور میزان سختی رقابت را در یک عبارت کلیدی بسنجیم؟

و حتما می دانید که یک مقاله جامع شامل تعداد کلمات بیشتری نسبت به مقاله کوتاه است. از Google Suggestion برای پیدا کردن کلمات کلیدی Long tail استفاده کنید. فکر کردن در مورد این سوالات به شما کمک می کند تا ایده اصلی برای پست یا مقاله خود بیابید. این کار باعث می‌شود تا مخاطب سر خط مطالب را گم نکند و دچار سردرگمی نشود.

همچنین می توانید با استفاده از سئو محتوا استعدادهای جدیدی را به کسب و کار خود جذب کنید. یک راه کاربردی این است که به پست‌های قبلی خود بروید و آن‌ها را به مطالب جدید خود لینک بدهید. همچنین می‌توانید لینک‌ها را به صفحات داخلی مشخصی در وبلاگ خود مرتبط کنید. لینک دهی داخلی باعث بهبود ساختار محتوای شما شده و اعتبار صفحات شما از نظر گوگل را افزایش می دهد.

ابزارهای تحلیلی زیادی وجود دارد مانند گوگل آنالیتیک، گوگل وبمستر تولز، الکسا و غیره که هر بازاریاب اینترنتی باید به آن ها مسلط باشد. اگر سایت شما خبری است و هدفتان فقط تولید مقاله است، پس باید برروی تولید محتوا با ارزش تمرکز کنید و بیشتر در بهینه سازی محتوای بخش مقالات خود فعالیت نمایید. ما با بهترین فریلنسرها در زمینه تولید محتوای سئو شده همکاری می‌کنیم تا بتوانیم کیفیت محتوایی که قرار است دریافت کنید را تضمین کنیم. همانطور که در بخش هایی بالایی گفته شد، محتوا باید با هدف رفع نیاز کاربر و در نهایت ارائه خدمات خود (سایت) صورت گیرد.