دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا: آموزش اصول سئو در تولید محتوا-seroundtable | سئو

سعی کنید خودتان اینفوگرافیک را با استفاده از یک ابزار کاربرپسند مانند Infogr.am یا Infoactive بسازید. موضعی آگاهانه در مورد اخبار، موضوع یا روند موجود در حرفه تخصصی خود داشته باشید و آن نظر را در یک مقاله، مصاحبه، ویدیو یا سایر شکل‌ های رسانه ای منتشر کنید. این یک روش موثر برای ایجاد محتوا منحصر به فرد در مورد موضوعی است که از قبل وجود داشته است. هنگام ارائه نظر توجه داشته باشید که آن موضوع به حوزه حرفه ای شما مربوط باشد.

  • در حالی که اگر این کار را نکنید، ممکن است که کاربر به کلی سایت شما را فراموش کند.
  • به طور کلی محتوای سئو شده به محتوایی گفته می شود که شرایط لازم را برای درک بهتر گوگل از ماهیت و مفهوم صفحه فراهم کند.
  • داستان هاي مربوط به محتوا، باعث ميشوند كه محتوا به نظر جذاب تر بيايد.
  • در محتوایی با تعداد کلمات مناسب (و نه غیرکاربردی و خسته‌کننده!) فرصت کافی برا تمرکز و پرداختن به موضوع خواهید داشت.

مطمئن شوید که صفحه بنیادی و صفحات فرعی مرتبط با آن، همگی در جاهای مناسب به یکدیگر لینک شده باشند. استفاده از جملات کوتاه و واضح و پاراگراف‌های کوتاه به قابلیت خوانش محتوا کمک شایانی می‌کند. کاربران معمولا پاراگراف‌ها را برای رسیدن به سوال خود اسکن می‌کنند.

استفاده از تصاویر در نوشتن محتوا :

یکی دیگر از بخش هایی که بهتر است کلمه کلیدی در آن وجود داشته باشد آدرس صفحه یا همان URL است. اما سعی کنید حتما کلمه کلیدی اصلی را در آن به کار ببرید. همینطور وجود کلمه کلیدی اصلی و مشابه آن در توضیحات یا دسکریپشن صفحه الزامی است. به خاطر این می گویم به هر قیمتی محتوای سئو شده تولید نکنید چون بارها دیده ام که محتوای مورد نظر صرفا برای جلب رضایت گوگل تولید شده است. معمولا محتوا کاران فریلنسر جزء افرادی هستند که محتوای صرفا سئو شده تولید می کنند.

موتور جستجو چیست؟ معرفی مهمترین موتورهای جستجوگر اینترنت

در انتها اگر هنوز هم سؤالی در ذهن شما باقی مانده است میتوانید در قسمت نظرات آن را عنوان کنید تا متخصصان مدیریو به آن پاسخ دهند. شما نیز می توانید در تبادل نظرها شرکت کنید، دیدگاهی بنویسید یا به دیدگاه دیگران پاسخ دهید. به اهمیت و نحوه استفاده صحیح از تگ های تیتر و هدینگ آگاه است.

رتبه گرفتن توی گوگل به کمک محتوا، یه فرایند زمان‌بره و اگه سئو محتوا اصولی انجام بشه، این زمان رو تا حدی می‌تونه کوتاه‌تر کنه. شاید مهمتر از درک و فهم بازاریابی محتوا، اطلاع از اهمیت آن در کسب و کار است. در این راستا به بررسی یک چرخه می پردازیم که در این مورد می تواند اتفاق بیفتد. محتوا و جستجو با یکدیگر گره خورده اند، به نحوی که اگر تمامتکنیک های سئورا رعایت کرده باشید، اما سایت شما دارای محتوای به در به خوری نباشد، شانس زیادی برای نمایش در صفحات جستجوی گوگل نخواهید داشت.