دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا: آموزش اصول سئو در تولید محتوا-seroundtable | سئو

طراحی گرافیکی سایت یکی از خاص ترین نمونه خدماتی ست که تمامی صاحبان کسب و کار و فعالین در دنیای وب به آن احتیاج داند. بهره گیری از تجربیات یک تیم متخص در این زمینه می تواند بسیار راهگشا باشید برای تمامی افراد. طراحی گرافیکی سایت، خدمات گرافیک و طراحی، طراحی موشن گرافیک حرفه ای، خدمات گرافیکی، سفارش طراحی گرافیک، و … بهترین شرکت طراحی گرافیک هم اکنون در خدمت شما هموطنان می باشد. محتوایی است که بصورت طبیعی از کلمات کلیدی و انواع آن در ۱۰۰ کلمهٔ اول استفاده کنید. اینکار را ناشیانه انجام ندهید اما سعی کنید تا حد ممکن از کلمات کلیدی استفاده کنید و از تمام کلمات کلیدی مورد نظر خود هر چه سریع‌تر در ۱۰۰ کلمهٔ اول استفاده کنید.

  • تقریبا هر کارشناس محتوایی سعی می‌کند keyword مقاله را در ابتدایی‌ترین پاراگراف وارد کند.
  • به عبارت دیگر، این کلید واژه ای است که کاربران در مرورگر خود سرچ می کنند تا نتایجی نزدیک به محتوای مقاله شما را بازدید کنند.
  • منظور از محتوای بصری تصاویر و ویدیوها هستند که استفاده از آن ها در صفحه به شدت به جذاب تر کردن محتوا و افزایش ماندگاری مخاطبان در سایت تان کمک می کند.
  • همچنین اعلام کرده که “محتوا” یکی از 3 فاکتور مهم رتبه بندی گوگل است.
  • سعی کنید خودتان اینفوگرافیک را با استفاده از یک ابزار کاربرپسند مانند Infogr.am یا Infoactive بسازید.
  • اگر بخوام به طور خلاصه بگم شما وقتی محتوایی میخواهید بسازید، همونطوری که در متن مقاله سئو محتوا گفتم باید ۴ کار آماده سازی محتوا، تولید محتوا و بهینه سازی محتوا و ترویج محتوا را انجام بدهید.

این تشبیه صرفا برای درک بهتر قدرت سئو و تأثیر شگفت انگیز رعایت اصول سئوی محتوا بر نمایش سایت شما در صفحه اول سرچ گوگل است. بلوک اصلی هر قطعه از محتوای شما، موضوع و کلمه کلیدی هدف است. مهم است که قبل از تهیه و نوشتن سئو محتوای خود، آن­ها را شناسایی کنید.

چگونه یک محتوای سئو شده تولید کنیم؟

به صفحه های دیگه خودتون که کلمه آموزش یا محتوای سئو شده رو داره لینک بدین به یک سایت معتبر خارجی هم میتونین لینک بدین بهترینش ویکی پدیا هست. در عوض، از کلمات کلیدی توصیفی استفاده کنید که به خوانندگان این امکان را می دهد که دریابند هنگام کلیک روی یک لینک، چه چیزی پیدا می کنند، مانند راهنمای بهینه سازی موتور جستجو. پس نوشتن محتوایی که یک آموزش کامل درباره طرز تهیه مربای آلبالو است می تواند رتبه خوبی در نتایج بگیرد. محتوای سئو شده در گذشته به معنای اضافه کردن کلمات کلیدی به صفحه مورد نظر بود.

کارگاه آموزشی

وجود داشتن یا نداشتن این کلمات هم خانواده و lSI تبدیل به یک معیار ارزش گذاری سئوی محتوا شده است. پس از اینکه عنوان جذاب مقاله توانست مخاطب را به سایت شما جذب کند، وظیفه لید یا پاراگراف اول مقاله شروع میشود. لید میتواند تعیین کننده این باشد که مخاطب شما به مطالعه مقاله ادامه بدهد یا در همانجا تصمیم بگیرد که از صفحه خارج شود. محتوا، یعنی انواع اطلاعاتی است که در صفحات وب قرار می گیرد. یک توصیف یا پیش نمایش جذاب از آنچه ویدیوی شما پوشش می­دهد بنویسید.

انواع تولید محتوا

پیمایش و طرح‌بندی ساده، یافتن سریع تمام اطلاعات لازم را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. این بدان معنی است که شما می خواهید سرعت بارگذاری سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید. برای ایجاد محتوایی که فورا بارگیری می شود و تجربه کلی کاربر را بهبود می بخشد، از amp استفاده کنید.