دسته‌ها
اخبار

سئو سایت و سئو وب سایت و افزایش رتبه سئو سایت با شرکت سئو ایران-seroundtable | سئو

امروزه آنالیز کننده های سایت معتبر مثل الکسا یا موز به پارامتر های سئو بسیاری از جمله پارامتر های مهم سئو سایت توجه کرده و در دادن امتیاز های خود به هر سایت ازین پارامتر ها استفاده میکنند. بنابراین داشتن سئو مناسب هم باعث افزایش بازدید سایت شده و هم رابطه مستقیم در رتبه الکسا و رنک یک سایت نیز دارد. حالت دوم زمانی رخ میدهد که سایت دارای بک لینک های غیر طبیعی و فرایند لینک سازی به صورت غیرطبیعی توسط گوگل شناسایی شود. در این مورد پنالتی رخ میدهد اما سایت در نتایج باقیمانده تا زمانی که مشکل لینک سازی غیر طبیعی رفع شود دچار افت رتبه شدید خواهد شد . اولین گام برای رسیدن به صفحه اول گوگل فهرست شدن سایت در نتایج موتورهای جستجو است. در صورتی که گوگل تشخیص دهد وبسایت شما برای کاربر امنیت اطلاعاتی کامل را برقرار نمی‌کند و نشانه‌هایی وجود داشته باشد که اطلاعات کاربران ربوده می‌گردد، پیام مربوط در این قسمت برای شما قرار داده خواهد شد.

  • در صورت جستجوی یک کلمه، تمام صفحات به ترتیب رتبه بندی به نمایش درمی آیند.
  • از مهمترین اهداف سئو سایت میتوان معرفی خدمات و کسب و کار شما به تمام کاربران گوگل و برند سازی شما در اذهانعمومی است.
  • عواملی مانند رنگ، اندازه و نوع فونت (خط) می توانند خوانایی متن را کاهش دهند.

همچنین موتورهای جستجو درک متفاوتی از تصاویر دارند که با استفاده از متن جایگزین به آنها کمک می ‌کنید که معنای تصاویر را بهتر بفهمند. پس مهم است که تصاویر خود را بهینه سازی کنید تا گوگل بتواند آن ها را درک کند. اگر خودتان می‌خواهید سئو سایتتان را انجام دهید، باید حتما آموزش ببینید.

نتیجه گیری

اما وجود این لینک ها ضروری است زیرا میتواند رتبه سایت شما را به خاطر وجود لینک های معتبر از سایت های معتبر بهبود دهد. داشتن تعداد زیادی لینک شکسته در صفحه می‌تواند نشانه‌ای از نادیده گرفته‌شده یا رها شدن صفحه و سایت باشد و نشان دهنده این است که کی به وضعیت سایت رسیدگی نمیکند و به امان خدا رها شده است. ارزیاب مطالعات گوگل، از لینک‌های خراب برای ارزیابی کیفیت صفحه اصلی استفاده می‌کند. سعی کنید به صورت متعادل به سایت های خارجی لینک دهی داشته باشید و دراین کار افراط و تفریط نکنید زیرا تعداد زیاد لینک‌های خروجی می‌تواند به رتبه‌بندی صفحه‌تان آسیب بزند. تقدم و تأخر در کلمات کلیدی می‌تواند موجب کسب رتبه بهتر و یا رتبه ضعیف‌تر شود.

تولید محتوا، ارزش آفرینی محتوایی یا بازاریابی محتوایی؟

ما هرسال با تلاش و پشتکار بسیار، همگام با استانداردهای روز دنیا گام برداشتیم و طی این سال‌ها توانستیم نقش مهمی در اشتغال‌زایی، آموزش و تربیت نیروی حرفه‌ای در صنعت وب ایفا کنیم. در کنار این ارزش‌آفرینی مستمر توانستیم سیمای وب ایران را همان‌طور که از نام‌ش پیداست تا اندازه چشمگیری تغییر دهیم و سطح توقع مخاطبین از وب فارسی را به سوی زیبایی‌شناسی در کنار کارایی عمیق و ارزش‌آفرین افزایش دهیم. این مشکل برای ما هم زیاد پیش میومد ولی از زمانیکه پیش از شروع کار اطلاعات کافی در اختیار مشتریان قرار دادیم شرایط تغییر کرد. قبل از هر توافقی برای مشتری خود مشخص کنید که در چه بازه زمانی چه نتایجی به دست خواهد آمد و برای دستیابی به آن چقدر هزینه باید کرد. تکنیک های خود را برای مشتری شرح دهید و مشخص کنید که برای پیاده سازی آنها چقدر زمان و دانش هزینه میکنید.

Click Through Rate (CTR) یا نرخ کلیک چیست و چرا در سئو اهمیت دارد؟

سئو تنها استفاده از یکسری کلمات کلیدی و دریافت بک لینک نیست و برای بهینه سازی موتورهای جستجو نیاز به یک استراتژی دقیق احساس می شود! در حقیقت، سئو، نحوه اتصال هر یک از عناصر موجود در یک وب سایت به یکدیگر، برای ایجاد یک استراتژی منسجم است. به عبارت دیگر، همه چیز از رسانه ها تا محتوا باید به دقت طراحی شود تا حداکثر تأثیر را داشته باشد. Link Farm یا مزرعه لینک، به یک وبسایت یا مجموعه‌ای از وبسایت‌ها گفته می‌شود که فقط به منظور لینک سازی ایجاد شده‌اند. هر وبسایت، به سایت یا سایت‌هایی که بخواهد لینک می‌دهد تا رتبه‌های بهتری در صفحات نتایج موتور‌های جستجو بگیرند. این یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه است که مشکلات بزرگی را بین شما و موتور‌های جستجو بوجود می‌آورد.

هرصورتی که نیاز داشته باشید درباره هریک از این بخش‌ها بیشتر اطلاعات کسب کنید، می‌توانید دکمه Full Report را کلیک نمایید. برخی دیگر از متخصصان حوزه سئو، براین باور هستند که سئو داخلی و خارجی را می‌بایست بایکدیگر شروع و از فواید آنها استفاده کرد. سئو خارجی از راه‌های مختلفی صورت می‌پذیرد و در صورتی که طبق استراتژی و برنامه انجام گیرد، نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت. قبل از خرید هاست یا سرور برای سایت خود، حتما از متخصصان سئو، طراحان وب‌سایت و یا کسانی که سابقه خرید هاست یا سرور را دارند مشورت بگیرید. هرچقدر نرم افزارهای به کار برده‌شده برای هاست به‌روزتر و از سرعت پردازش بالاتری نیز برخوردار باشد، سرعت وب‌سایت شما نیز به صورت چشمگیری افزایش خواهد یافت.