دسته‌ها
اخبار

سئو سایت سئو سایت چیست؟ سئو خدمات و تعرفه سئو سئو ورد

تمام سفارشات سئو دارای یک ماه پشتیبانی به منظور بررسی گزارشات سایت و بهبود هرچه بیشتر پارامتر های سئو را دارا میباشد. رتبه الکسا واقعی برای هر سایت یک مقدار مشخص است که بر اساس موضوع آن سایت و میزان سرچ محتوا و ورودی آن سایت تعیین میشود. با توجه به گسترش روز افزون استفاده کنندگان از موبایل های هوشمند بیشترین سرچ های انجام شده در اکثر موضوعات امروزه توسط گوشی های موبایل صورت میگیرد. خیلی خوشحالم که چنین فضایی فراهم شده تا صاحبنظران و افراد کار کشته ی حوزه وب در کنار همدیگه قرار گرفتن و به اشتراک تجارب کاری و فعالیت های تخصصی شون مشغول شدن. استفاده از مثال های اینچنین برای بازتعریف مفهوم سئو کمک میکند تا افرادی که به تازگی با این حوزه آشنا میشوند درک بهتری از مفاهیم مرتبط با آن داشته باشند. البته شما با حضور در کلاس میتوانید ویدئو ضبط شده دوره را به همراه یک مدرک معتبر از وبسیما آکادمی دریافت کنید.

  • جهت حذف تک تک بک‌لینک‌های اسپم و نامعتبر ابتدا درخواست حذف برای سایت میزبان ارسال شده و درصورت عدم موافقت، بک‌لینک‌ها Disavow خواهند شد.
  • را به صورت مستقیم و از طریق محتوای منتشر شده در شبکه های اجتماعی افزایش می دهیم.
  • بررسی کنید تا متوجه شوید وب سایت شما از صفحه اول موتور جستجو چقدر فاصله دارد.
  • بهینه سازی تصاویر و محتوا درون سایت، ساختار چینش صفحات و لینکسازی بین آنها و چندین فاکتور مهم دیگر از جمله مواردی هستند که جزو سئو داخلی سایت محسوب می شوند.

از دید گوگل بک لینک های با کیفیت می توانند دلیلی برای رتبه بهتر یک سایت در نتایج جستجو باشد. اما دقت داشته باشید که هر گونه شبیه سازی در این کار موجب جریمه شدن سایت می شود. یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید در رابطه با وبسایت شرکت خودتان در نظر داشته باشید، این است که دیدگاه شما باید فراتر از موتورهای جستجو باشد. به بیان دیگر، شما باید به فکر کاربران انسانی باشید که به وبسایت شما می آیند و از محتوای شما استفاده می کنند. البته ممکن است در نگاه اول این موضوع کمی عجیب باشد، اما این نگرش یکی از بهتری روش ها برای بهبود سئو و رتبه بندی در موتور جستجو می باشد.

چرا نباید به سئو به عنوان یک راه حل کوتاه مدت نگاه کنیم؟

این تنها راهی است که می توانید به کمک آن وب سایت یا وبلاگی که دارید کمک کند تا در نتایج موتورهای جستجو ، رتبه خوبی داشته باشد و از ترافیک بالایی برخوردار باشد. به طور خلاصه، SEO منفی به هر فعالیت مخربی گفته می شود که به منظور پایین آوردن رتبه سایت شما در نتایج سرچ گوگل انجام می شود. سئوی منفی در اغلب موارد توسط رقبا و برای تخریب جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو به کار می رود تا اقدامات مثبت شما را بی اثر کند و میزان بازدید سایت شما را کم کند.

تاثیر سئو در افزایش بازدید و فروش

نه، انکر تکست تنها چیزی است که یک موتور جستجو می تواند هنگام مشاهده لینک ها بخواند. یک لینک nofollow می تواند به عنوان یک راهنما برای گوگل در نظر گرفته شود و می تواند ترافیک سایت را افزایش دهد. خیر، لینک دادن به وب سایت های دیگر تنها بازدیدکنندگان را از سایت شما دور می کند. لینک های خارجی موجب انتقال کاربران از یک صفحه از دامین شما به صفحه دیگری از دامینی دیگر می شوند.

عملکرد رسانه های اجتماعی مرتبط را زیر نظر بگیرد و اقدامات اصلاحی مانند ایجاد صفحات طرفداران و غیره را برای بهبود آن ها انجام دهد. لینک سازی یا همان لینک بیلدینگ یکی دیگر از وظایف اصلی سئوکار است. بررسی کنید که برای هر کلمه کلیدی رقبا چه فعالیتی (تهیه فیلم، پادکست، متن و عکس) انجام داده اند و شما یک گام بالاتر را انجام دهید.

در پایان از سایت مدیر وب بابت مطالب سازنده و کاربردیش تشکر میکنم. Above the Fold محتوایی است که قبل از آن که کاربر صفحه را اسکرول کند، روی یک وبسایت قابل مشاهده است. همانطور که می‌دانید، روزنامه‌ها از وسط تا شده‌اند و فقط نیمه بالایی آن‌ها قابل مشاهده است؛ یعنی نیمه بالای تا. ویراستاران نشریه‌ها، از این قسمت برای جلب حداکثر توجه خوانندگان بهره می‌گیرند. Above the Fold اهمیت خاصی دارد؛ چرا‌که اولین نمایی است که یک کاربر جدید از وبسایت شما می‌بیند. گوگل در سال 2012 الگوریتم Page Layout (صفحه آرایی) را برای کاهش رتبه وبسایت‌هایی بوجود آورد که در فضای Above the Fold از تبلیغات بسیار زیادی استفاده کرده بودند.

گوگل سرچ کنسول یک ابزار ضروری است که تقریبا میتوان گفت جایگزینی ندارد. هر گونه تلاش آشکار برای دستکاری انکرتکست بک لینک های شما ممکن است توسط گوگل شناسایی شده و در نتیجه با جریمه رو به رو شوید. (اطلاعات بیشتر در مورد جریمه های گوگل را در مطلب پنالتی گوگل بخوانید).

Conversion Rate یا نرخ تبدیل چیست و چطور آن را بهبود بخشیم؟

ممکن است سئوکار سایت شما را با روش‌های کلاه سیاه سئو کند و از نتایج گوگل برای همیشه حذف شوید و یا به اصطلاح پنالتی شوید. هرچقدر هم به ظاهر و محتویات سایت خود اهمیت دهید و هرچقدر هزینه کنید تا زمانی که سایت توسط کاربرانتان قابل مشاهده نباشد فایده‌‌‌ای نخواهد داشت. سه نتیجه برتر بیش از ۶۰ درصد از بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کنند و با رفتن به رتبه ۹، نرخ کلیک به ۳٪ کاهش می‌یابد. اگر ریدایرکت 301 بین دو دامنه برقرار باشد بک لینک ها از دست نرفته و جایگاه شما در کلمات کلیدی نیز افت نخواهد داشت.

پس ضرورتی ندارد برای رتبه گرفتن روی سایر موتورهای جستجو زمان بگذاریم و بهینه سازی خاصی را انجام دهیم. اگر ما بتوانیم در کلمه ای خاص در گوگل رتبه ای به دست بیاوریم، بدون شک در موتورهای جستجوی دیگر هم دارای رتبه خواهیم بود. باید در وبسایت و مطالبی که در آن قرار میدهیم چیزهایی را رعایت کنیم که گوگل، ما را به عنوان بهترین نتیجه، و یا به عنوان یکی از بهترین نتایج نشان دهد. کسب و کار شما اگر در صفحه اول هست و جزء سه نتیجه ابتدایی در موتور های جستجو نیست، احتمالاً نمیدانید سئو چیست. سئوی کلاه سفید، کلاه سیاه، و کلاه خاکستری چیست و بهتر است ما از کدام روش سئو استفاده کنیم. ارسال نظر در بلاگ ها و فروم ها نه تنها باعث افزایش ترافیک وب سایت شما میشوند بلکه باعث افزایش ارزش دامنه شما نیز خواهد شد.