دسته‌ها
اخبار

خدمات سئو سایت، افزایش بازدید با سئو و بهینه سازی سایت کدُسئو-seroundtable | سئو

با بکار گيري روش‌هاي غير اخلاقي در آن زمان قرار گرفتن در بالاي ليست نتايج جستجو تضمين شده بود. همان‌طور که می‌بینید موتورهای جستجوی Google و Yahoo و Bing برای کاربران بیشتر از سایر موتورهای جستجو شناخته شده هستند. مثلاً گوگل وقتی شما توی سایتت محصول قرار میدی، به خوبی متوجه میشه که سایت شما فروشگاهی هستش و به خاطر کپی بودن مطالب محصول یا مشخصات محصول ایرادی به شما نمیگریه. متن لینک تفاوتی جزئی با کلمه کلیدی صفحه‌ای که به آن لینک داده شده است، داشته باشد.

  • یادگیری تکنیک های سئو کلاه سیاه میتواند دید بهتری به شما بدهد و شما را برای استفاده از تکنیک های خلاقانه برای سئو گوگل کمک کند.
  • به عبارت بهتر کلیت سئو خارجی تنها لینک سازی است و ما می‌بایست کارهایی انجام دهیم که سایت‌های دیگر به ما لینک بدهند و یا ما به نحوی از آنها لینک دریافت کنیم.
  • این دو روش کاملا مجزا از یکدیگر هستند و هیچ کدام بر دیگری تاثیر مستقیم ندارد.
  • اینجاست که به کلمه سئو می‌رسیم که به معنی انجام عملیاتی روی سایت می‌باشد که به گوگل اثبات کند من لیاقت رتبه‌های اول را دارم.

به فرایند دریافت ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو سئو گفته می شود. هدف از بهینه سازی یا سئو بهبود موقعیت سایت در نتایج موتورهای جستجو است. هر چقدر جایگاه سایت بالاتر باشد افراد بیشتر سایت شما را بازدید می کنند. در زیر پکیج های سئو و بهینه سازی همراه با قیمت ها مشخص شده است. تمامی موارد سئو برای رسیدن به رتبه اول گوگل از سئو داخلی و سئو خارجی توسط تیم ما انجام خواهد شد و شما نیاز به انجام تبلیغات اضافه و هزینه بیشتر نخواهید شد.

فعالیت های سئوکار

وبمسترها می توانند از این ابزار برای بررسی سرعت و بهینه بودن صفحات استفاده نمایند. یک افزونه (پلاگین) قدرتمند است که نقش مهمی در مدیریت سایت های وردپرسی ایفا می کند. از ویژگی آن می توان به راه اندازی آسان، سئو خودکار تصاویر و مدیریت پیشرفته ریدایرکت ها اشاره کرد. علاوه بر این، یک رابط کاربری ساده و قدرتمند است و خطاهایی که خزنده گوگل در صفحات سایت شما با آن ها برخورد می کند را نمایش می دهد. علاوه‌ بر تولید محتوای جدید و ارزشمند، ویرایش محتواهای قبلی نیز لازم و از چند نظر حائز اهمیت می باشد.

تولید محتوا هدفمند

Unique Visitor یک بروزر است که در طول یک مدت زمان خاص، چندین بار از یک وبسایت بازدید کند. پرداخت به ازای هر کلیک PPC است ، در واقع نوعی تبلیغات است که پرداخت بر اساس مدت زمان تبلیغ مشخص نمی‌‌‌شود و بازه زمانی که تبلیغ شما وجود دارد می‌‌تواند نامحدود باشد. شما بابت هر کلیکی که کاربر روی تبلیغ شما می‌کند هزینه پرداخت می‌‌کنید. نمونه‌‌‌های ایرانی تبلیغات کلیکی صباویژن و کلیک یاب هستند که شما به ازای هر کلیک پول پرداخت می‌‌‌کنید و قوی‌‌‌ترین تبلیغات کلیکی در دنیا سایت Adwords است که برای گوگل کار می‌کند. یعنی ظاهر سایت شما برای کاربر مناسب باشد و دچار سردرگمی نشود.

چرا سرعت صفحه برای سئو مهم است؟

امروزه ابزارها و وبسایت های زیادی در زمینه تولید و طراحی وبسایت یا وبلاگ وجود دارد که اکثر افراد برای ساخت یا ایجاد سایت خود ازین ابزارها استفاده میکنند. دربسیاری از موارد پلتفورم اصلی این ابزارها در گذشته طراحی شده و با توجه به پیشرفت روزافزون موتورهای جستج و ممکن است در بعضی موارد از الگوریتم های بهینه سازی جستجو عقب مانده باشند. گوگل سرچ کنسول شما را آگاه می‌سازد که کاربران حوزه فعالیتی شما، چه نیازهایی دارند و با چه کوئری‌هایی بیشتر به دنبال رفع آن هستند!

در قسمت زیر بهترین الگوریتمی که شما برای تبدیل‌شدن به یک متخصص سئو نیاز دارید، آماده است. معرفی اصطلاحات و لغات کاربردی سئو، همیشه یک بخش جذاب و دوست‌داشتنی برای متخصصان سئو بوده است. مطالعه این بخش به خوبی می‌تواند به درک و یادگیری بهتر مفاهیم تخصصی به شما کمک کند. تسلط کامل بر روی اصطلاحات سئو سایت سبب می‌گردد که شما دائما برای متوجه شدن مفهوم یک عبارت به گوگل مراجعه نکنید. پس با این اوصاف می‌بایست در کنار محتوای خوب از سرعت نیز غافل نشویم و بهینه سازی را به بهترین شکل انجام دهیم.