دسته‌ها
اخبار

تکنیک های سئو در سال 1400 چیست؟ ویرگول

زمانی که از روش ساعتی برای رسیدن به نتایج گوگل استفاده می کنید هیچ ضمانتی برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب وجود ندارد! بررسی‌های انجام شده بهترین شرکت سئو بر روی وبسایت‌های رقیب نقاط قوت و ضعف، دلایل موفقیت، استراتژی تبلیغات، نوع و قالب‌های محتواها و … را روشن می‌کند و برای موفقیت در این مسیر بسیار موثراند. پس لینک سازی داخلی را به بهترین شرکت سئو بسپارید تا بدون تلاش و متوصل شدن به راه‌های غیراخلاقی، مخاطبان خود را در وبسایت ماندگار کنید.

  • پس پیشنهاد می‌کنیم زمان رو هدر ندین، از فرصت ها استفاده کنید و از مزایای سئو فوری، نهایت بهره رو ببرین.
  • زمانی که صحبت از سئو و رتبه بندی می شود، تمام وب سایت ها دوست دارند که به رتبه اول SERP برسند؛ اما با وجود قابلیت فیچر اسنیپت باید بگوییم که رتبه یک بعد از این باکس که رتبه صفر را دارد، قرار می گیرد!
  • وقتی کلمه‌ای در گوگل تایپ بشه، مرتبط ترین سایت ها به نمایش در میان.
  • الگوریتم Passage ranking تنها بخشی از متن که پاســخ نزدیک‌تری به پرســش کاربران را ارائه داده، رتبه‌بندی کرده و نمایش می‌دهد.

توجه کنید که از کلمات کلیدی یک مقاله در مقاله دیگری در سایتتان استفاده نکنید. فراموش نکنید که از کلمات کلیدی در عنوان‌ها و زیر عنوان‌ها نیز استفاده کنید. مانند هر عملکرد و فرآیندی، سئو نیز اصول و مراتبی دارد که باید به آن‌ها توجه کرد.

خبرنامه سورن سئو

اگه شما میخواین وبسایتتون پیشرفت بیشتری داشته باشین باید یسری موارد رو در وبسایتتون در نظر داشته باشین تا در تغییرایی که در آینده اتفاق میفته پیشرفت خوبی داشته باشین. همچنین اینو هم بدونین که شما فقط با سریعتر بودن در بین وبسایتای مختلف نمیتونین بیشترین میزان مشتریاتون رو به سمت خودتون بکشونین. طبق یسری مطالعاتی که بر روی 2 میلیون آدرس اینترنتی در گوگل توسط Searchmetrics انجام شده، فقط یه چیزی در حدود 4 درصد اونا یه امتیاز خوب در Core Web Vitals داشتن. اگه شما واقعیت رو بخواین بدونین، بهتره به این موضوع دقت کنین که بازار خرید و فروش فعالی که امروز وجود داره نسبت به گذشته تصمیم گیری سریع تر و هدفمندتری میخواد. اما اگه بخواین یه مفهوم کلی درباره ویژگی های SERP بدونین میتونین اینجوری در نظر بگیرین که مفهوم کلی اون، به توانایی خودتون در تجدید نظر کردنتون درباره نام تجاریتون در هنگام جست و جوی مخاطباتون بستگی داره. همچنین یسری جست و جوها هم که درباره فروشگاه های 24 ساعته هستن هم رو به افزایش بودن، و بیشتر از 80 درصد افزایش پیدا کردن.

بوت کمپ سئو آغازینو 1400

الان قاعدتا تمامی url ها تغییر میکنه و ممکنه که به سئوی سایت لطمه وارد بشه. ولی مهم است که بدانید این صفحه دائما بروزرسانی میشود تا روزی که تمام سرفصل های اصلی سئو را به صورت کامل پوشش بدهد. قاعدتا باید این بخش را جلوتر و زمانی که ابزارهای مهم سئو را معرفی میکنیم می آوردیم. مثلا الان من با انکرتکست “اینجا کلیک کنید” به صفحه اصلی فرین اکادمی لینک میدهم.

· لینک‌دهی خارجی و داخلی

هدف ما این بود که به صورتی کاملا واضح و آسان بتوانیم یک آموزش کاربردی را برای شما ارائه کنیم. البته تمامی مواردی که به آن‌ها در این مقاله اشاره کردیم کلیدی و مهم هستند. اما نباید فراموش کنید که علم سئو نیاز به تحقیق و پژوهش نیز دارد. بدین معنا که عوامل قید شده در این مقاله همگی کلیدی و مهم هستند اما برای انجام یک سئو خوب کافی نیستند. این فاکتورها در کنار یکدیگر برای بهینه‌سازی مطلوب یک سایت موثر هستند اما فراموش نکنید که کافی نیستند. پس به آن‌ها بسنده نکرده و با توسعه دانش خود در این زمینه گام‌های موثر بیشتری را در جهت هدف خود بردارید.