دسته‌ها
اخبار

تولید محتوای متنی، گرافیکی و سئو سئو محتوا-seroundtable | سئو

در پاسخ به این سوال که سئو محتوا چیست؟ باید گفت، به طور خلاصه، بهینه سازی محتوا یا سئو محتوا، همچون سئو تکنیکال، یکی از انواع سئو است. پیروی از سئو محتوا عملی است برای اطمینان از اینکه محتوای شما بهترین شانس ممکن را برای دستیابی به هدف مورد نظر خود یعنی رتبه بندی در یک موتور جستجو دارد. برای دستیابی به این هدف می‌توانید تعدادی از روش‌های اساسی و آزمایش‌شده با زمان را پیاده‌سازی کنید، اما این فقط مربوط به انجام وظایف فنی نیست. عناصر مهم بازاریابی محتوا و سئو و تحریریه برای بهینه سازی محتوای وب نیز باید پوشش داده شوند.

به جرات میتوان گفت مهمترین بخشسئو داخلیبخش محتوای سایت است. محتوا را نمی توان یکفاکتور سئودر نظر گرفت زیرا بسیاری از فاکتور ها تحت تاثیر محتوا می باشند و برای بهینه کردن آن استفاده می شوند. پس اگر بتوانید محتوای سئو شده و جذاب تولید کنید، بدون شک می توانید رشد قابل توجهی را شاهد باشید. می‌گن گوگل اونقدر قوی شده که ممکنه تو اصلا درباره یه موضوع، تولید محتوا نکنی و هیچ زوری برای سئو شدن تو اون کلمه نزنی، ولی گوگل تشخیص بده که کاربرا دنبال توئن و بیاد و نمایشت بده! این حرف رو قبول دارم، ولی خیلیا هستن که هنوز اون قدر شناخته شده نیستن که حتی گوگل بخواد پیشفرضی از فعالیت و خدمات اون‌ها داشته باشه.. آره درست حدس زدی، حتی خود منم الان که دارم این محتوا رو می‌نویسم، دارم سعی می‌کنم لابه لای نوشته‌هام از یه سری عبارات استفاده کنم… .

اما سعی کنید الکی تعداد لینک های داخلی در صفحه را زیاد نکنید و فقط برای دسترسی بهتر و ایجاد ارتباط معنایی بین صفحات ازش استفاده کنید. همینطور مقالات مرتبط و اشاره به آن ها در بین پاراگراف ها و در انتهای صفحه نیز جزء لینک های داخلی در صفحه محسوب می شوند. در عنوان صفحه می توانید از کلمه کلیدی اصلی و کلمه کلیدی دوم که در بسیاری از مواقع سرچ بالایی هم خواهد داشت استفاده کنید.

  • برای این کار باید با قواعد دستور زبان مانند نحوه استفاده از ویرگول، یا سایر موارد آشنا باشید.
  • هر داستان مرتبطی می تواند محتوای شما را جذاب و خواندنی کند.
  • محتوایی است کاربر را تشویق می‌کند که ادامهٔ محتوا را بخواند.
  • خود را به استفاده از کلمات کلیدی مجبور نکنید و سعی کنید از آنها تا حدی که خوش آیند باشد استفاده کنید.
  • هرچند لینک‌های خروجی به بهبود متن کمک می‌کند اما تعدد آن‌ها می‌تواند آزاردهنده و ناخوشایند باشد که در این صورت، اثر آن در سئو هم معکوس و منفی خواهد شد.

از هدینگ‌‌ها به نحوی درست و منطقی در سراسر متن استفاده کنید. این عناصر علاوه بر اینکه ظاهر منسجم‌تری برای محتوای شما به ارمغان می‌آورند، در طبقه‌بندی موضوعات متن نیز موثر واقع می‌شوند. با استفاده از هدینگ‌ها، گوگل مفهوم و منظور متن شما را بهتر درک کرده و از این طریق رتبه بهتری به متن شما اختصاص خواهد داد. وجود نداشتن مدیا در محتوا به سئو آن ضربه ای نمیزند اما وجود داشتن آنها به شدت به سئو شما کمک میکند. وجود فیلم در صفحه به مقدار قابل توجهی از نرخ پرش شما میکاهد.

یکی از بهترین انواع محتوا که برای رشد کسب‌وکارهای اینترنتی نیز مهم تلقی می‌شود، نوع متنی آن است. شاید این جمله شامل تمامی انواع محتوا از جمله متنی، صوتی، تصویری و ویدیویی شود، با این حال بیشتر سنگینی این جمله بر روی متون نگارش شده قرار می‌گیرد. در این مطلب نیز منظور ما از سئوی محتوا بیشتر بر روی جنبه متنی آن متمرکز است.

۲- صفحه ثابت

با اضافه کردن ویدیو ، فایل صوتی و یا تصویر مناسب باعث افزایش ماندگاری کاربر در سایت باعث بهبود رتبه صفحه در نتایج سرچ گوگل شوید. در توضیح موارد بالا باید بدانید که هزینه تولید محتوای باکیفیت که کاربر بعد از مطالعه آن واقعا لذت میبرد و باعث بازگشت محتوا میشود ، برای هر محتوای 2000 کلمه معمولا بالای 100،000 تومان هزینه میبرد. اما در همین مقاله ما روی لانگ تیل “آموزش سئو محتوا” در کنار عبارت “سئو محتوا” کار میکنیم. برای تولید محتوا در شیراز ما به شما تیم متخصص سئو و محتوا را معرفی می کنیم. تولید محتوای حرفه ای در شیراز با کیفیت بالا بسیار دشوار می باشد زیر افراد بسیاری خود را به عنوان یک متخصص تولید محتوا شیراز می دانند. با تیم سئو محتوا همراه باشید تا درباره تولید محتوا در شیراز بیشتر بدانید.

– از سایر انواع محتوا استفاده نمایید

محتوای موجود خود را تغییر دهید و بروزرسانی کنید و محتوای قدیمی را نیز حذف کنید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که پاراگراف های خود را کوتاه نگه دارید. این بدان معنا نیست که هر جمله باید از یک خط جدید شروع شود، اما پاراگراف ها باید به طور منطقی مرتب شوند و ایده خاص خود را داشته باشند. هنگامی که عنوان خود را ساختید، امتیاز کلی آن را با CoSchedule بررسی کنید.

تشخیص محتوا کپی با 13 روش (معرفی ابزار ایرانی و خارجی)

همچنین می­توانید موقعیت جغرافیایی مورد نظر را انتخاب کنید. در مرحله بعد، فهرست گسترده­ای از موضوعات فرعی مرتبط را مشاهده می­کنید که می­توانید برای مقاله سئو شده خود انتخاب کنید. اساساً، اگر محتوای خود را بهینه نکنید، ممکن است مقاله شما در گرداب گوگل ناپدید شود.

مثلا طول مقاله و پوشش موضوع، عواملی هستند که به گوگل نشان می‌دهند که با یک محتوای جامع و با کیفیت روبرو هستند. اما اگر بخواهیم صرفا با قصد افزایش طول مقاله و جلب نظر موتورهای جستجو، مطالب بی‌کیفیت و نامرتبط به محتوا اضافه کنیم، در نهایت بازخوردهای منفی کاربران منجر به از دست دادن رتبه خواهد شد. در درج نام این تصاویر عبارت کلیدی را در نظر بگیرید و همچنین عنوان توصیفی مناسب و متن جایگزین بهینه‌شده با عبارت کلیدی برای این تصاویر به کار ببرید. با این کار به سادگی می‌فهمید که رقبا روی چه عبارات کلیدی تمرکز کرده‌اند، در چه حوزه‌ای و به چه میزان فعالیت دارند.

تعداد کلمات یک مقاله اولین چیزی است که توسط گوگل برای امتیاز دهی به مقاله مورد تحلیل و بررسی قرار میگیرد. حالا زمان آن است که به داخل مقاله برویم و جزء به جزء آن را برای شما توضیح دهیم. با اصطلاح Keyword Stuffing یا بمباران کلمات کلیدی آشنا خواهد شد و به سئوی سایت خود آسیب نمی‎رساند.