دسته‌ها
اخبار

تولید محتوای سئو شده نوشتن محتوای مناسب برای سئو مبتنی بر سئو فارس محتوا-seroundtable | سئو

بعد از اینکه کلمات کلیدی یا صفحات اصلی خودتان را مشخص کردید مطمئن شوید که از صفحات فرعی و بلاگ پست ها به این صفخات مهم لینک داده باشید. به همین دلیل که اکنون گوگل از “سیگنالهای تجربه کاربر” (علاوه بر سیگنالهای رتبه بندی سنتی، مانند بک لینک) استفاده می کند تا بفهمد کدام نتایج سزاوار رتبه #1 در SERP هستند. اگر می بینید که با گذشت زمان، جستجوها برای یک کلمه کلیدی خاص به طور مداوم کاهش می یابد، می توانید متوجه شوید که این کلمه کلیدی مناسب هدف گذاری برای بازاریابی شما نیست و همچنین بالعکس.

کافی است عبارت كليدى را كپى كنيد و عملكرد آن را در هر وبسايتى كه خواستيد ببينيد. حجم جستجو، یکی از مواردی است که در بررسی کیفیت کلمات کلیدی موثر است و نشان می دهد که یک کلمه به طور میانگین چند بار در ماه، در گوگل سرچ می شود. با استفاده از ابزارهایGoogle Keyword Plannerو KWfinder می توانید به سادگی حجم جستجو را در بیاورید. بازار رقابت تولید محتوای بهینه این روزها بسیار داغ است؛ کسب‌و‌کارها به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند و از به‌صرفه‌ترین… مهم این است که تکرار کلمه کلیدی در متن طبیعی باشه، میزان طبیعی بودن با توجه به کلمه و نوع محتوا متفاوت است.

  • برای بهبود سئو محتوا از کلید واژه ها در بخش‌های مشخصی از پست خود استفاده کنید.
  • شیوه‌های نوین در نوشتن محتوای مناسب برای سئو، فراتر از کلمات کلیدی است و در واقع شامل درک هدف کاربر از جستجو و بر طرف کردن نیاز او می‌باشد.
  • در عمل، به سادگی، به این معنی است که باید تعادل بهینه­ای بین ذکر کلمه کلیدی خود در سراسر کپی (به عنوان مثال، در عنوان، در URL سایت و در متن) و حضور فراوان آن پیدا کنید.
  • مثلا اگر خدماتی ارائه می کنیم مسلما باید درباره جنس آن، کیفیت، قیمت، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، نحوه استفاده از آن و … به مشتری توضیح بدهیم.
  • عوامل بسیار بیشتری نسبت به محتوا در سرعت صفحه نقش دارند.
  • از کلمات کلیدی lsi برای گنجاندن بهتر مفاهیم به کاربران و موتورهای جستجو در طول مقاله استفاده می کنیم.

به جایی که واقعا با محتوا ارتباط معنایی دارد و به صفحه هدف ارزش بیشتری می‌دهد لینک بدهید. اگر سایت شما هم‌اکنون ریسپانسیو است (در قالب نسخه تلفن همراه به خوبی نمایش داده می‌شود و کار می‌کند) بسیار عالی است. با این‌ حال، حواس‌تان باشد که بررسی کنید محتوای شما در گوشی‌های تلفن‌ همراه چگونه به نمایش درمی‌آید. چه محتوایی می‌توانید تولید کنید که متفاوت از آنچه هر کس دیگری تولید می‌کند باشد؟ شاید اینفوگرافیک‌ها نیز خیلی بتوانند به شما کمک کنند. استفاده از تصاویر و ویدئو در محتوا تأثیر مثبتی بر زمان توقف روی محتوا دارد؛ براساس پژوهشی از Hubspot حدود ۸۰٪ بازاریابان می‌گویند استفاده از ویدئو زمان توقف روی محتوا را در وبسایت افزایش می‌دهد.

زامبی پیج ( Zombie Page ) چیست؟

روش سوم برای پیدا کردن بهترین کلمات (از لحاظ تعداد سرچ و رقابت آن) استفاده از ابزارها است. ابزارهای بسیار زیادی مثل Keywordtool و Google Trend و … وجود دارند که تا حدودی می توانید روی آن ها حساب کنید، البته نه به عنوان یک ابزار دقیق. وقتی نوبت به ایجاد نمایه می‌ رسد، هفتگی، ماهانه یا سه‌ ماهه یک‌ بار تجربه شخصی یکی از کارکنان را به اشتراک بگذارید. بسیار مهم است که عکسی از کارمندان اضافه کنید تا ارتباط با آنها آسان تر شود و داستان شما در مورد آنها جذاب تر شود. دستاوردها و افتخارات کارکنان خود را به شکل فیلم، عکس و… نمایش دهید.

لیستی از موضوعات و عناوین کاربر پسند آماده کنید

هنگامی که چرخ ها و موتور با هم کار می‌کنند، سواری بسیار نرم‌تری خواهید داشت. شما در مورد سئو محتوا چه نظری دارید؟ برای سئو وبلاگ سایت خود چه اقداماتی انجام داده‌اید؟ چالش‌های تولید محتوای با کیفیت چیست؟ نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید. گوگل هرکدام از عبارات هایی را که پیش‌بینی می‌کند نیت اصلی کاربر از جستجو بوده است، به نتایج مرتبط آن متصل می‌کند. بیشتر روش‌های بهینه سازی محتوا، جستجوهای با نیت کسب اطلاعات هستند. در انتخاب کلمات کلیدی هدف، زمان انتشار هر مطلب، ویژگی‌ها و جزئیات هر پروژه، کاربران و جامعه موردنظر و چگونگی بهره‌وری و تبلیغ محتوا به خوبی تحقیق و برنامه‌ای روشن تعریف کنید. عنوان از مواردی است که هم بر روی سئو کردن محتوا و هم بر روی تجربه کاربری تأثیر بسزایی دارد.

شما باید برای هر محتوایی که تولید می کنید، یک استراتژی و برنامه داشتید. در واقع باید بدانید که برای چه کسی تولید می کنید، از چه کلمات کلیدی اصلی باید استفاده کنید و آن را در کدام شبکه ها و کانال ها بازنشر کنید. علاوه‌بر لینک سازی داخلی، ارجاع پیوند به سایت‌های خارجی نیز مفید خواهد بود. بسیاری از افراد اهمیت لینک‌های خارجی را نادیده می‌گیرند، چرا که گمان می‌کنند ارسال لینک به سایت‌های خارجی می‌تواند ارزش سایت‌شان را کاهش دهد.

در اصل در این مقاله علاوه بر آموزش سئو کردن محتوا، به آموزش بهنیه سازی محتوا برای کاربر نیز میپردازیم. با استفاده از گوگل آنالیتیک و خیلی از ابزارهای دیگر می توانید مخاطبان و کاربران احتمالی را شناسایی کنید. خصوصیات و ویژگی ها، سن، جنسیت و علاقه آن ها به چه نوع مطلب مهمترین مواردی هستند که باید قبل از تولید محتوا در نظر باشید. در نظر این موارد کمک بزرگی به شما در بهینه سازی محتوا می کند. سئو، شامل تکنیک و فرآیند هایی است که برای بهینه سازی سایت و افزایش رتبه آن در گوگل به کار می رود تا کاربران بتوانند وب سایت را با استفاده از موتورهای جستجو پیدا کنند. با این حال شاید اگر به‌تازگی سایتی برای کسب‌وکارتان ساخته‌اید، نوشتن مقالات خالی نتواند چندان ایده‌ی جالب باشد.

یک مسیر ۰ تا ۱۰۰ برای کسانی که میخواهند با تولید محتوای متنی وارد دنیای سئو شوند. بازاریابی محتوا و استراتژی محتوایی را نیز به مرور آموزش خواهیم داد. بهترین حالت نوشتن توضیحات متا برای سئو محتوا، یکبار استفاده از کلمه کلیدی و دو بار استفاده از کلمات lSI است. البته این تعداد به صورت تجربی در سایت مدیریو به دست آمده و هیچ اجباری برای آن نیست. در نوشتن عنوان جهت سئو محتوا باید حتما از کلمه کلیدی اصلی مقاله در آن استفاده کنید و هرچه کلمه کلیدی به ابتدای عنوان نزدیک تر باشد، این موضوع به سئو مقاله شما کمک میکند. در مورد نوشتن عنوان برای جذب مخاطب و افزایش ctr باید بتوانید از عنوان های جذاب استفاده کنید.

خلاصه، باید اطمینان پیدا کنید هنگامی‌که محتوا از طریق پلتفرم‌ها اشتراک‌گذاری می‌شود، عالی به‌نظر می‌رسد. از برچسب‌های درست استفاده کنید تا مشکل رایجی که در آن تصویر یا عنوانی به‌اشتباه در اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی نمایش می‌یابد، پیش نیاید. از سویی دیگر هم اشتراک‌گذاری بیشتر مطلب شما موجب افزایش احتمال جذب لینک خارجی خواهد شد. هیچ قانون مشخصی وجود ندارد؛ اما روی هر چیزی لینک ندهید (و مسلما فقط کلمات کلیدی نیستند که می‌توان به آنها لینک داد و اجبارا هم نباید به آنها لینک داد).