دسته‌ها
اخبار

تعریف سئو چیست و چرا سئو سایت مهم است ؟ بیلاود مارکتینگ-seroundtable | سئو

Client-Side Rendering یا تفسیر سمت کاربر، به تفسیر اطلاعات (تبدیل فایل‌های HTML به اطلاعات قابل مشاهده توسط کاربران) در مرورگر اطلاق می‌شود. در این حالت، وقتی شما از وب سایتی بازدید می‌کنید، مرورگر فایل‌های HTML را از سرور دریافت می‌کند و خودش آن‌ها را به محتویات قابل مشاهده برای شما تبدیل می‌کند. در این روش، بارگذاری اولیه سایت ممکن است کمی بیشتر طول بکشد اما پس از آن، تفسیر اطلاعات بسیار زودتر اتفاق می‌افتد. همچنین نسبت به تفسیر سمت سرور، در این روش ارزیابی سئو‌ی سایت توسط موتور‌های جستجو به درستی اتفاق نمی‌افتد و در‌نتیجه به سئوی سایت لطمه وارد می‌شود. Sandbox اصطلاحی استعاره‌ای است برای توضیح اینکه چرا اکثر وب سایت‌های تازه بوجود آمده، رتبه‌های پایینی در صفحات نتایج موتور‌های جستجو دارند.

  • از هدینگ های H1 و H2 برای ایجاد سلسله مراتب در متن بهره ببرید.
  • فناوری Accelerated Mobile Pages یا AMP امکان بارگذاری سریعتر محتوا در دستگاه های تلفن همراه را فراهم می کند.
  • البته الان هم گوگل این موارد را چک می‌کند، اما باهوش‌تر از قبل شده است!
  • در لینک سازی تنها از کلمات کلیدی به عنوان انکر تکست استفاده نکنید و از کلمات مترادف، استفاده از کلمه کلیدی و برند در کنار همدیگر و یا آدرس لینک به عنوان Anchor text استفاده نمایید.

در این مقاله 4 روش رایج برای تعیین هزینه انجام پروژه سئو را معرفی و مزایا و معایب هرکدام را بررسی میکنیم. معمولا زمانی‌که به دنبال یادگیری نکته یا موضوع خاصی هستید با یک مقاله آموزشی در حوزه سئو مواجه می‌شوید که اطلاعات دقیق ولی محدودی را در همان زمینه به شما عرضه می‌کند. با مطالعه این مقاله ممکن است به مبحث سئو علاقه مند شده و به دنبال مقالات و آموزش‌های بیشتری بروید. اگر مجموعه‌ای اهمیت سئو را به خوبی درک کرده و بودجه کافی برای تامین هزینه‌های آن را داشته باشد؛ برون‌سپاری پروژه به یک شخص یا شرکت معتبر به‌صرفه‌ترین روش برای موفقیت در سئو خواهد بود. همه این فاکتورها زمانی ارزشمند و اثربخش هستند که در راستای هدف بزرگتری به نام بهبود تجربه کاربری باشند. به عبارت دیگر؛ باید اهمیت ویژه‌ای برای رضایت کاربر از نتیجه یافت شده در گوگل قایل شویم.

نظر در “سئو چیست؟ سئو سایت به زبان ساده”

اما امروزه دیگر چنین اقداماتی از سوی وبمسترها امکان پذیر نیست؛ زیرا گوگل بروز رسانی های زیادی در الگوریتم رتبه بندی خود ایجاد کرده است تا از بروز و به ثمر رسیدن تکنیک های کلاه سیاه، جلوگیری کند. اما هنوز هم روش هایی وجود دارد که برخی از وبمسترها از آن ها استفاده می کنند تا الگوریتم های گوگل را دور زده و در بین رتبه های برتر قرار بگیرند. شرکت شما در زمان طراحی وبسایت باید کاربران را در نظر داشته باشد نه موتور جستجو.

چگالی کلمه کلیدی (Keyword Density)

راستش را بخواهید سئو آنقدرها هم که فکرش را می‌کنید استراتژی بزرگ و پر پیچ و خمی نیست، پیاده‌سازی این استراتژی در کسب و کارتان فقط مستلزم دو مرحله است؛ در واقع باید بگویم دو خوان! آگاهی، فراگیری مسائل تئوری و در نهایت عملی کردن آنچه فرا گرفته‌اید که آن هم اصول خودش را دارد؛ این دو عمل تنها کارهایی است که شما را به اوج موفقیت در پیاده‌سازی استراتژی سئو درکسب و کارتان می‌اندازد. حالا که متوجه اهمیت پیج‌رنک شدید بیایید ببینیم در لینک‌های داخلی و خارجی سایت چه اتفاقی برای پیج‌رنک می‌افتد. و همانطور که در بخش‌های قبل عرض کردم؛ بهترین راهکار برای شناخت هدف جستجو بررسی نتایج اول گوگل است. خوب اینجا الگوریتم رنک‌برین باید متوجه شود هدف از جستجوی این عبارت چیست.

و این که می خوام توی این مدت که داریم انتقال رو انجام میدیم از نتایج گوگل که الان هستیم پائین نیایم. محتواهای اورگرین هستند که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند و بک‌لینک می‌گیرند. سایت SEMrush با آنالیز 7میلیون snippet پی برده است که اکثر آن‌ها 40 تا 60 کلمه دارند.