دسته‌ها
اخبار

بهینه سازی محتوا چیست؟ سئو محتوا و مراحل تعریف استراتژی-seroundtable | سئو

زمانی که سئو محتوا خوبی داشته باشید، تجربه کاربری‌تان نیز خوب است. زمانی که کاربران با محتوایتان تعامل برقرار می‌کنند، زمان بیشتری روی محتوایتان می‌گذارند، با محتوا ارتباط برقرار می‌کنند و آن را به اشتراک می‌گذارند. سعی کنید از ساختار کلی تا جزئیات محتوای خود را خوب طراحی کنید. محتوایی است که نیاز مخاطب را درک کرده است و از کلمات کلیدی هدفمند و مورد علاقهٔ کاربر استفاده کند. از زبان مخاطبان خود استفاده کنید و اطلاعاتی به آنها ارائه دهید که به دنبالشان هستند.

  • این نوع لینک ها فقط خوانندگان را از بین می برند و می تواند منجر شوند که موتورهای جستجو وب سایت شما را جریمه کنند.
  • اگر بودجه ي كافي داشته باشيد، ميتوانيد حتي يك ويراستار استخدام كنيد.
  • برای اطلاعات کامل تر در مورد این موضوع به مقاله الگوریتم گوگل پاندا مراجعه نمایید.
  • با سلام، ممنون از نظرتون، بله استفاده زیاد از کلمه کلیدی به اصطلاح keyword stuffing گفته می شود که توسط الگوریتم پاندا شناسایی و باعث جریمه شدن سایت شما می شود.
  • محتواهای صوتی یا پادکست­ها نیز توانسته­اند در بین دیگر انواع محتوا، جایگاه مناسب خود را در مقابل طرفداران و علاقمندان محتوا و سئو محتوا به دست بیاورند.

اما در هر صورت نوشتن یک محتوای با کیفیت، جامع و یونیک بسیار سخت و زمان بر خواهد بود. حال اگر وب سایتی محتوای شما را بدون ذکر منبع و اجازه شما در سایت خود کپی کند، قطعا با او برخورد خواهید کرد. اما چگونه؟ در ادامه نحوه گزارش کپی کنندگان به گوگل برای حذف مطلب کپی شده از سایت را به شما خواهیم گفت.

مدرس دوره تولید محتوا سئو شده کیه؟

امروزه اکثر کسب و کارها به دنبال تولید محتوای تخصصی هستند، اما دانستن این که تولید محتوای تخصصی چیست و… توصیه می‌کنیم که حداقل ۳ تا ۵ لینک داخلی در هر نوشته یا صفحه‌ای که می‌نویسید قرار دهید. در حین نوشتن مطلب به سایر صفحات سایت در جای مناسب ارجاع دهید. این عدد ثابت نیست و بسته به طول مطلبی که می‌نویسید شاید لازم شود لینک‌های داخلی بیشتری نیز در نوشته خود بگنجانید.

محتوای سئو شده به چه محتوایی گفته می شود؟

در یک وب‌سایت ممکن است با انواع محتوا روبه‌رو شوید که با اهداف مختلف منتشر شده‌اند. AMP نامی است که اگر اهل دنیای دیجیتال و طراحی صفحات وب باشید، حتما شنیده‌اید. کار دیگر ما در آکادمی سئو سفینه؛ تولید ابزارهای سئو است. با سلام ممنونم از اموزش های خوب و عالی تون تشکر ویژه دارم ببخشید ۲ تا سوال داشتم .

استفاده از تصاویر در نوشتن محتوا :

طراحی محتوا فرآیندی است که به شما کمک می کند تا بر اساس نیازهای واقعی کاربر محتوا تولید کنید. این نه تنها به شما کمک می کند تا بفهمید کاربر شما چه می خواهد، بلکه بیشتر بر آنچه کاربر واقعاً نیاز دارد تمرکز می کند. فکر کردن در مورد محتوای خود به این روش به کاربر کمک می کند تا آن محتوا را در زمان نیاز، به زبان و قالب مورد نیاز خود دریافت کند.