دسته‌ها
اخبار

بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون آپدیت 2023 لپ تاپ فا | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون آپدیت 2023 لپ تاپ فا | behtarin-laptop

گرافیک RTX GB این لپ تاپ در کنار کیفیت ساخت بسیار بالا و فن های حرفه ای، باعث گردیده تا کسانی که میخواهند لپ تاپ آنها از پردازنده شرکت اینتل بهره برده باشد، در خرید این لپ تاپ تردیدی نداشته باشند. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ صفحه نمایش آی پی اس با نرخ تصویر 165Hz آن است. در واقع اگر می‌خواهید بهترین لپ تاپ گرافیکی تا ۴۵ میلیون تیر ۱۴۰۱ برای کارهای گرافیکی یا اجرای بازی‌های 2022 را خریداری کنید، گزینه‌ای اقتصادی‌تر از لپ تاپ ایسر پیدا نخواهید کرد. این لپ‌تاپ خوش استایل و قدرتمند اچ‌پی به صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی از نوع IPS با نرخ نوسازی تصویر ۱۴۴ هرتزی مجهز است. وزن این لپ‌تاپ ۲.۲ کیلوگرم است که به خاطر ارگونومی مناسب، به راحتی حمل و جابه‌جا می‌شود. از ویژگی‌های دیگر اچ‌پی ویکتوس ۱۵ می‌توان به پورت‌های متنوع، شیار کارت حافظه، پورت شبکه و کیبورد با نور پس‌زمینه اشاره کرد.

  • نمایشگر لمسی 12.3 اینچی PixelSense با رزولوشن 1827×2736 پیکسل این دستگاه با فرکانس 199.2 هرتز در روشنایی 57 درصد، فلیکر خیلی کمی دارد.
  • با توجه به اینکه برنامه‌هایی مانند فوتوشاپ و پریمیر نیاز به توان پردازشی نسبتاً بالایی دارد، در وهله اول به این دسته از دوستان خرید یک سیستم PC را پیشنهاد می‌کنیم.
  • ایسوس در این لپ تاپ تلاش کرده تا تعادل خوبی بین CPU و GPU برقرار کند و پردازنده مرکزی این مدل از شرکت اینتل Core i H بوده و کارت گرافیک آن 4 گیگابایت Nvidia GeForce RTX 3050Ti است.

با توجه به پردازنده گرافیکی GEFORCE GTX1650، باید گفت که این لپ‌تاپ توانایی ارائه عملکرد خوب و کاملا قابل قبولی را با توجه به قیمت در نظر گرفته شده خواهد داشت. رم ۱۶ گیگابایت ار نوع DDR4 در کنار حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت از نوع SSD، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای لپ‌تاپ TUF Gaming F15 FX506LH-BA ایسوس است. این لپ‌تاپ دارای حافظه ۱ ترابایت از نوع هاردیسک به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه از نوع SSD NVMe (درایو حالت جامد) بوده و می‌تواند ظرفیت ذخیره‌سازی بالایی را به شما هدیه دهد. لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل ThinkBook 15-H با پردازنده مرکزی i7 مناسب مصارف روزمره و عمومی و بهترین لپ تاپ تا 6 میلیون سطح بالا است. ThinkBook 15 دارای کیفیت تصویر Full HD بوده و درون خود یک رم ۸ گیگابایتی را یدک می‌کشد.

AOC از مانیتور منحنی 49 اینچی 120 هرتز رونمایی کرد

از برند ایسوس است که بارزترین ویژگی این لپ تاپ گیمینگ گران قیمت، گرافیک فوق حرفه ای RTX3080 با حجم 8GB می باشد. در کنار این گرافیک، پردازنده Ryzen 7 شرکت AMD، رم بالا و اس اس دی از نوع PCIe خیال شما را بابت اجرای هر بازی و نرم افزار سنگین تا حدود زیادی راحت می کند. انتخاب دوم در این بازه نماینده خوش نام شرکت لنوو و از خانواده Legion می‌باشد. که بجز در بخش پردازنده و رم، قدرت بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

لپ تاپ ایسر 15 اینچی مدل Nitro 5 AN515-45-R56R پردازنده Ryzen7-5800H رم 24GB حافظه 512GB SSD گرافیک 4GB RTX 3050

این لپ تاپ که مجهز به گرافیک قدرتمند RTX 3050 با حافظه گرافیکی GDDR6 128 Bit می باشد، از پس تمام بازی های روز با بالاترین تنظیمات بر می آید. اگر به بازی و بازی کردن علاقه دارید، بهتر است بدانید در راهنمای خرید امروز سراغ معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 25، 28، 30، 35، 40، 45، 50، 60، 65 و 70 میلیون در تیر ۱۴۰۱ و سال 2022 رفته‌ایم. به علاوه، در اینجا قرار است بهترین لپ تاپ گیمینگ در ایران را هم معرفی کنیم. در این بخش از مقاله قصد داریم به راهنمای خرید بهترین لپ تاپ لنوو بپردازیم.