دسته‌ها
اخبار

بهترین اتاق فرار های تهران تجربه یک بازی هیجانی و دلهره‌آور ره بال آسمان | allescape

بهترین اتاق فرار های تهران تجربه یک بازی هیجانی و دلهره‌آور ره بال آسمان | allescape

اتاق فرار آرماگدون با ژانر آخرالزمانی، پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیز‌ترین و بزرگ‌ترین محصول اسکیپ روم است؛ جایی که شما یک بازی کامپیوتری را در واقعیت تجربه خواهید کرد. در خردادماه ۱۳۹۷ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر در شعبه جردن طراحی و اجرا و در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ در شعبه حقانی باز-طراحی و مجدد اجرا شده است. این اتاق فرار از بازی‌های ساده این مجموعه است و می‌تواند تجربه خوبی برای مبتدیان رقم بزند. اتاق فرار از محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی و سرگرمی سال‌های اخیر در دنیا و ایران است که در بین تمام گروه سنی به‌خصوص جوانان طرفداران زیادی دارد. در این بازی منحصربه‌فرد، شما به‌همراه تیم خود در یک محیط عجیب و گاهی ترسناک قرار می‌گیرید و باید با هم‌فکری، حل کردن معماها و باز کردن قفل‌ها در زمانی مشخص از محیط خارج شوید.

  • لازم به ذکر است، محاسبه هزینه های طراحی اسکیپ روم کاملا تخصصی بوده و به همین خاطر قیمت نهایی پس از بررسی شرایط توسط کارشناسان تاج اسکیپ ارائه می گردد.
  • طراحی این بازی به‌صورت فضاهای مختلفی از جمله رستوران، هتل، سلول‌های زندان، کلبه دورافتاده و حتی همانند ایستگاه‌های فضایی است.
  • لازم به ذکر است که علی‌رغم طراحی ساده این اتاق‌ها در اوایل با استقبال فراوانی روبه‌رو شد و بلیط‌ها به‌سرعت به فروش می‌رسید.
  • این مجموعه در سال‌های اخیر افتتاح شده و با سبکی منحصربه‌فرد، توجه بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب کرده است.
  • باغ علم نوجوان با مساحتی به وسعت 4 هزار متر در طبقه اول بلوک D، بزرگ‌ترین پارک علم ایران است.
  • از توی راهنمایی‌هایی که در اختیارتون قرار می‌گیره می‌تونید دنبال سرنخ بگردید و مطمئن باشید که پیدا کردن سرنخ از حرف‌های راهنما، تو حل معما کمک می‌کنه.

این بازی از بزرگ‌ترین بازی‌های حال حاضر کشور است که با فضاسازی خاصی طراحی شده است. اتاق فرار آخرین نفر محصول سال ۱۴۰۰ است و اولین اتاق فرار ترسناک با تم مدرسه به شمار می‌آید. مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر بزرگ‌ترین مجموعه اتاق فرار در سطح ایران است و در چهار شهر تهران، کرج، اصفهان و اهواز فعالیت می‌کند. این مجموعه هفت اتاق فرار ویژه، ۶ بازی کلاسیک (سه بازی به‌طور موقت تعطیل هستند)، سه بازی محیطی، سه اتاق فرار آنلاین و یک اسکیپ باکس است. البته نقاط مشترکی هم بین این اتاق‌ها وجود دارد؛ مثلا همه موارد به سبک ایرانی طراحی شده و برای اولین بار در ایران ارائه شده است.

نظرسنجی

شما در خانه یک دوست قدیمی قدم گذاشته‌اید درست زمانی که چند هفته‌ای از مفقودشدن او می‌گذرد. دوست شما در خانه نیست، اما باتوجه‌به سرنخ‌های موجود می‌توانید از آن مکان خارج شوید. یکی از کارکشته‌ترین کارآگاه‌های انگلستان پس از تحقیق ۴ نفر مضمون اصلی را می‌یابد، اما این کارآگاه در دفتر خود کشته می‌شود. شما و همراهانتان به‌عنوان دستیار کارآگاه انتخاب شده‌اید و باید در مدت‌زمان ۶۰ ثانیه قاتل را پیدا کنید در غیر این صورت کشته خواهید سخت ترین اسکیپ روم شد. فکر می‌کنید اگر زمانی با دوستانتان مجبور باشید به یک بانک خیلی بزرگ دستبرد بزنید، چطوری انجامش می‌دهید؟ نیازی به انجام این کار نیست!

سرگرمی و معما

سناریوی این اسکیپ روم بر اساس سری فیلم های saw یا اره نوشته شده و ترس و هیجان اساس داستان این بازیه. شما قراره تو یه خونه ی متروک و قدیمی گیر یه قاتل سریالی بیفتید. تا بخواین به خودتون بیاین جناب قاتل به شما سم تزریق میکنه و دستو پاهاتونو میبنده و میندازتتون یه گوشه.

مطالعات نشون می ده که با نزدیک شدن به دهه بیست سالگی، مغز دستخوش تغییرات فوق العاده‌ای میشه تا اطمینان حاصل کنه که برای رویارویی با چالش‌های آینده آماده‌ست. یکی از کارهایی که برای موفقیت لازمه اینه که در کنار زمان مدرسه، کلاس یا هر فعالیت دیگه، زمانی هم برای کارهای سرگرم‌کننده داشته باشیم تا مغز به رشد لازم برسه. بعد از مراجعه به این تخفیف، از قسمت دکمه پرداخت پایین صفحه مبلغ خرید خود را وارد کرده و سپس با وارد کردن این کد، مبلغ خرید خود را با تخفیف پرداخت کنید.