دسته‌ها
اخبار

بایگانی‌های انکر بولت آیین صنعت | elitarchgroup

بایگانی‌های انکر بولت آیین صنعت | elitarchgroup

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به جدول استاندارد انکر بولت در سایت آیین درصد تراکم صنعت مراجعه فرمایید. به همین صورت است که نصب انکر بولت درون بتن و آجر به حالت انبساطی اصطکاکی محکم می شود. بر این اساس می توان گفت که صرفا انکر های شیمیایی قابلیت انتخاب، طراحی و اجرا با عمق کاشت های مختلف را دارند. اصولا کاشت انکر با توجه به نوع کاشت، محل کاشت، متریال و مواد اولیه به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شود.

  • معرفی چسب کاشت میلگرد چسب کاشت میلگرد در دسته بندی بولت شیمیایی قرار دارد و در سه سبک کپسولی – کاتریجی…
  • با این وجود انکرهای شیمیایی دیگری در بازار موجود هستند که زمان گیرش آن‌ها بین ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت می‌باشد، در حالی که انکرهای معمولی بین ۱۲ تا ۲۴ ساعت زمان نیاز دارند.
  • انکربولت در لغت به معنای چفت و بست و یک اتصال دهنده سنگین است و به معنای قرار دادن عنصر فولادی در بتن یا مصالح ساختمانی است.
  • در حقیقت هم خود این انکر بولت ها ارزان هستند و هم عملیات سوراخ کاری محل نصب و تمیز کاری سوراخ آنها ساده تر و ارزان تر است.
  • این مخروط نباید هیچگونه تداخلی با لبه مواد پایه یا انکربولت های دیگر داشته باشد زیرا باعث کاهش عملکرد انکر بولت می شود که ممکن است منجر به خرابی مواد پایه شود.

هم چنین جنس این محصول از فولاد ضد زنگ می باشد که می تواند در مقابل شرایط آب و هوایی تغییر حالت نداده و می تواند برای سالیان سال عمر مفید خود را حفظ کند. برای اطمینان از خرید خود می توانید محصولات پارس کاوه را مورد انتخاب خود قرار دهید. انکربولت صنعتی یکی از محصولات بسیار مورد توجه صنایع گوناگون می باشد که امروزه در انواع و سایز های بسیار مختلفی تولید و طراحی می شوند.

انکر بولت باربری سنگین آپولو SLA-B

در صنعت ابزار آلات منظور از بولت نوع رول بولت یا بولت مستقیم است. قطر انکر بولت و عمق کشت یکی از معیارهای مهم در هنگام انتخاب انکربولت‌ها است که بر اساس محدودیت‌های طراحی و اجرا، مقدار و نوع بار و سوراخ در پایه ماشین‌آلات تعیین می‌شود. زمانی که از شرایط محیطی صحبت می‌کنیم، منظور ما تنها آب‌وهوا و میزان رطوبت موجود در هوا نیست. با توجه به اینکه محل اجرای انکر بولت‌ها شهرهای حاشیه‌ای هستند یا نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها و…، احتمال وجود مواد خورنده مانند اسیدها، سولفات‌ها، فسفات‌ها، چربی و… نیز تغییر می‌کند. به‌این‌ترتیب، در محیط‌هایی با مواد خورنده بیشتر باید از انکربولت‌هایی با مقاومت بیشتر در برابر خورندگی و ویژگی‌های ساختاری بهتر استفاده شود.

فاصله از لبه و فاصله امن از یکدیگر

به همین ترتیب می توان با کاشت اتصالات رزوه ای، صفحات فلزی را روی سطح بتن نصب کرد. Anchor Bolt ها از نظر نوع و عملکرد به دو دسته مکانیکی و شیمیایی دسته بندی می شوند. در صنعت معمولاً از انکربولت برای اتصال فولاد به بتن استفاده می شود. در پروژه های ساختمانی، از پیچ لنگر یا Anchor Bolt برای نصب صفحات فلزی در ابعاد و ضخامت های مختلف به بتن سخت، سنگ، آجر و غیره استفاده می شود.