دسته‌ها
اخبار

اصول سئو برای تولید محتوای بهینه شده یکتانت-seroundtable | سئو

آموزش‌های رایگان ما شامل مقالات، پادکست و فیلم‌های آموزش سئو است. آموزش‌های حرفه‌ای ما شامل دوره‌های آموزش سئو و محصولات آموزشی سئو (وبینار، کتاب و فیلم‌، همایش و کارگاه) است. البته یادتان باشد وقتی محصولات این دسته‌ زیاد شد، حتما تگ نوایندکس را بردارید و صفحه دسته‌بندی محصول را روی یک کلمه کلیدی هدف‌گذاری کنید.

  • همانطور كه گفتم، با فراهم نمودن ارزش بیشتر از آنچه رقبایتان برای کاربران در محتوایشان فراهم می کنند، ميتوانيد به اين مولفه برسيد.
  • همه ما می دانیم که سئو بیش از 200 فاکتور دارد که اگر هر یک را رعایت کنید، امتیاز بیشتری نزد گوگل دریافت می کنید.
  • مثلا اگر تولید محتوا مطابق یک تقویم از پیش تعیین شده انجام شود، علاوه‌بر پوشش تمامی مطالب برای کسب‌وکار، می‌تواند از ایجاد محتوای تکراری جلوگیری کند.
  • محتوای موجود خود را تغییر دهید و بروزرسانی کنید و محتوای قدیمی را نیز حذف کنید.
  • بازاریابی محتوا در صورتی موفق خواهد بود که از سئو بهره‌مند باشد.

از این رو پیشنهاد می شود ابتدا بروزرسانی محتوای قدیمی در اولیت کاری شما باشد. مراکز مراقبت های بهداشتی دسترسی منحصر به فردی به داده ها و کارشناسان در مورد تخصص خود دارند. این داده ها را برای گنجاندن در یک اینفوگرافیک در مورد تخصص خود جمع آوری کنید. به اشتراک گذاری این دانش و اطلاعات به روشی بصری کمک می کند تا افراد را به اشتراک گذاری و پیوند به این منبع به صورت آنلاین تحریک کنید. این داده‌ها حتی می‌توانند از وب تهیه شوند، با این حال اطمینان از دقیق بودن تمام اطلاعات مورد استفاده واقعاً مهم است.

مرحله 8#: از متا دیسکریپشن ها به نفع خود بهره ببرید.

بالای هرم صفحه اصلی شما و در صفحه اصلی پیوندهایی به برخی دیگر از صفحات (مانند صفحات دسته) وجود دارد. همچنین یادتان نرود که از کلمات کلیدی در Alt tag حتما استفاده کنید. به یاد داشته باشید که آن ها را کوتاه نگه دارید، از کلمات کلیدی استفاده و از جذاب بودن آن ها هم اطمینان حاصل کنید.

جمع بندی و پایان

در تعیین تعداد لینک‌های داخلی و خارجی زیاده‌روی نکنید و مطابق با طول محتوای خود از تعداد منطقی و معقول استفاده کنید. انکر تکست یا Anchor Text متنی است که کاربر با کلیک روی آن به صفحه هدف منتقل می شود. یکی از فاکتورهای سئو که کمتر به آن اشاره شده، اهمیت انکر تکست در لینک سازی است. برای آشنایی بیشتر با این موضوع و انواع انکر تکست مطلب زیر را از دست ندهید. اگر هدف فروشگاه شما، فروش محصولات به صورت اینترنتی است، پس باید محتوای آن صفحات را بهینه نمایید و از تگ های مناسب در بهینه سازی استفاده نمایید.

یکی دیگر از فاکتورهایی که در سئوی محتوا حائز اهمیت بوده، لینک سازی داخلی است. استفاده از لینک‌های داخلی می‌تواند به گوگل در شناخت صفحات مختلف سایت‌تان کمک کند. گاهی ممکن است که خزنده‌های گوگل یک صفحه از سایت شما را ایندکس نکنند.

پس برای اینکه محتوای شما بین رقبا جایگاه خوبی بگیرد نیاز است که استراتژی را بعد از انتشار آن داشته باشید. ترافیک از مکان های دیگر به غیر از گوگل برای رتبه بندی جستجوی شما بسیار مهم است. و از نظر گوگل بهتر است که شما این کلمات را در کل محتوای صفحه استفاده کنید. طبق این گزارش که در وبلاگ Moz منتشر شده است، نرخ کلیک ارگانیک یک سیگنال رتبه بندی گوگل است. برای جذب خوانندگان یک سبک نوشتاری طبیعی داشته باشید و نیازها و علایق آنها را در نظر بگیرد.