دسته‌ها
اخبار

اتاق فرار فیلم ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | allescape

اتاق فرار فیلم ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | allescape

مجموعه از ۵۰ بازی مختلف می باشد که هر یک زیرمجموعه های متعددی با معماهای سخت و پر بازی اتاق فرار از چالش دارند. این بازی مهیج در دو نسخه اندروید و ios طراحی شده و به دلیل استقبال زیاد از آن در چند سری مختلف طراحی و به صورت رایگان قابل دانلود می باشند. سناریوی این بازی به گونه ای طراحی شده است که در ابتدای بازی شما خودتان را تنها در اتاق تاریک و ناآشنایی می بینید و نمی دانید که چرا در این محیط قرار گرفته اید. اتاقی با پنجره های فلزی و مخروبه که نور کمی به داخل آن تابیده میشود در پیش رو دارید و شروع به ماجراجویی می کنید. در هر مرحله معماهای مختلف را حل می کنید تا در نهایت بتوانید از این شرایط نجات پیدا کنید. شاید بپرسید اگر روی یک معما گیر کنیم چی میشه؟ نگران نباشید، در اتاق فرار کسانی هستند که شما رو راهنمایی میکنن که بهشون گیم مستر میگن.

  • سپس اتاق فرارهای بیشتری در کشورهای اروپایی و آمریکایی طراحی شد و به تدریج طرفداران خاص خود را پیدا کرد.
  • اولین مجموعه فرار در سال ۲۰۰۷ در کیوتو ژاپن توسط شرکت SCRAP با یک اتاق برای یک گروه ۶ نفره افتتاح شد.
  • از این جهت نیازی نیست بابت بی‌تجربه بودن و بلد نبودن قوانین اتاق فرار، نگرانی داشته باشید.
  • به شما این تضمین را می دهیم که از شماره تماس شما به هیچ عنوان استفاده تبلیغاتی نشود – شماره موبایل شما برای اطلاع رسانی شما از پاسخ به نظرتان دریافت می گردد.
  • این درخواست ها در لیست انتظار قرار میگیرن و سر فرصت به لیست فیلم و سریال ها اضافه خواهد شد.اما چون تعداد درخواست ها بسیار بالاست امکان اعلام زمان برای اضافه شدن درخواست شما وجود ندارد.

بعضی منابع به یک ورژن بازی زنده اشاره می کنند که در سال ۲۰۰۶ در کالیفرنیا به نام «تکه نارنجی» پدیدار شد. هر چند طراح آن یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو بود که وقتی دید دوستش در حال انجام بازی ویدئویی فرار از اتاق است به فکر ساختن ورژن واقعی آن افتاد و اولین اتاق فرار شهر سیلیکون ولی را در سال ۲۰۰۷ طراحی کرد. اتاق فرار برای اکران در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ در نظر گرفته شده‌است، همچنین آدام روبیتل کارگردان و برگی اف شات فیلم نامه نویس قسمت نخست نیز برای کارگردانی و نوشتن فیلم نامه دنباله این فیلم برخواهد گشت. نقد و بررسی فیلم اتاق فرار و اطلاعات مربوط به این فیلم از مواردی است که در مقاله خود به آن پرداختیم. نظر شما چیست؟ آیا تا به حال این فیلم را دیده‌اید؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. فیلم نامه نویسان معروفی مانند براگیتاف شوت و ماریاملنیک توانستند فیلم نامه بسیار قوی‌ای را برای فیلم اتاق فرار طراحی کنند.

اتاق فرار گیزموندو

فیلمهای دیگری مشابه بازی اتاق فرار ساخته شده اند ولی فیلم اسکیپ روم بیشترین شباهت را به این بازیها دارد. جدا از این موارد، بازیگران و شخصیت‌های معروف بین المللی بسیار زیادی در این فیلم ایفای نقش کردند. بازیگران و هنرمندان با استعدادی مانند تایلرراسل، لوگانمیلر، دبورا آن ول، تایلرلابین، جی الیس، خود آدامروبیتل در نقش گیب و . از شخصیت‌های معروفی هستند که در فیلم اسکیپ روم با عملکرد قابل قبول خود در ساخت این اثر هنری توانستند بسیار قوی عمل کنند. افراد دیگری مانند کنثفوک در نقش کارگاه لی و همچنین یورک ون واگنیگن در نقش گیم مستر از دیگر بازیگران شاخص فیلم هستند که توانستند عملکرد قابل قبولی از خود نشان دادند. ‏آیا می توانید از همه 100 طبقه فرار کرده و همه درها و اتاق ها را باز کنید؟ 11 اتاقها و درهای فرار – بازیهای فرار از خانه 🔑 یک ماجراجویی عالی برای فرار از خانه است که سلولهای خاکستری شما را آزمایش کرده و ثابت می کند که شما بهترین کارآگاه از همه هستید.

Escape From Crimson Manor

با وجود اینکه اتاق‌ فرارها فضا و سبک‌های بسیار متنوعی دارند، قوانین آن‌ها تا حدود زیادی شبیه به یکدیگر است. هر بازی اتاق فرار شامل 2 تا 10 شرکت‌کننده می‌شود و آن‌ها پیش از بازی و در حین بازی توسط شخصی که گیم مستر نامیده می‌شود راهنمایی شده و آموزش‌های لازم را می‌بینند. اگر شرکت‌کنندگان در مرحله‌ای از بازی اتاق فرار با مشکل مواجه شده باشند، گیم مسترها از طریق دوربین و میکروفون‌های نصب شده در فضای بازی، شرکت کنندگان را راهنمایی می‌کنند.

اگر موفق به خروج از اتاق نشدیم چی اتفاقی می افتد؟!

شش نفر ناخواسته وارد یک بازی اتاق فرار می‌شوند و پس از پیوستن به دو بازمانده‌ی اصلی، در می‌یابند که قبلاً این بازی را انجام داده‌اند و برای زنده ماندن نقاط مشترکی دارند. این بازی بهترین بازی واقعی جهان شناخته شده که گروه های 4 تا 10 نفره برای حل معما وارد بازی میشن و این بازی میتونه تم های مختلفی داشته باشه که پرطرفدارترین تم اسکیپ روم هم مختص ژانر ترسناک هست اما ابتدای کار این بازی با بخش معمایی شروع شد. اسکیپ‌باکس، یک بازی رومیزی است که برای شما تجربه‌ی هیجان‌انگیز اسکیپ‌روم یا اتاق فرار در خانه، محل کار یا کافه بازی را فراهم می‌کند.