دسته‌ها
اخبار

آموزش کاربردی و جامع نقشه سایت-seroundtable | سئو

ولی حقیقت این است که این اشتباه در بسیاری از سایت های شرکت های طراحی سایت نیز مشاهده میشود و این موضوع نشان دهنده آن است که بسیاری از کاربران حرفه ای سایت نیز به آن بی توجه بوده اند. اما سوال اینجاست که در کنار تجربه کاربری خوب وب سایت و لینک های داخلی بهینه، آیا باز هم نیازی به نقشه سایت HTML خواهد بود؟ تعداد بازدید های نقشه سایت HTML را چک نمایید. اگر خوش شانس باشید، تعداد بازدید از آن بسیار پایین خواهد بود. در غیر این صورت بدین معنا خواهد بود که نیاز به ارتقا تجربه کاربری وب سایت داریم. چرا که کاربران به راحتی توانسته اند محتوای مورد نظر خود را بیابند.

  • زمان ویرایش مطلب در وب سایت هایی که تولید محتوای زیادی می کنند می تواند به گوگل کمک کند تا درک بهتری از فعالیت آنها داشته باشد.
  • زمانیکه شما یک نقشه سایت ایجاد می‌کنید، و مثلا آن را به ابزار وبمستر گوگل ارسال می‌کنید گوگل می‌تواند نقشه سایت شما را بررسی کند.
  • از آدرس کامل که حاوی پروتکل است استفاده کنید و این آدرس نباید از 2048 کاراکتر بیشتر باشد.
  • این شامل اطلاعات حیاتی در مورد وب سایت شما است و وظیفه اصلی آن اطلاع رسانی به موتورهای جستجو مانند Google از تمام صفحات مختلف وب سایت شما است.

حال فایل .htaccess را باز کنید و کد های زیر را در انتهای آن اضافه کنید. از برنامه نویس سایت بخواهید که یک اسکریپت سفارشی ایجاد نماید. تاکنون بیش از ۱۶۰۰۰۰ درخواست پشتیبانی را به خوبی و خوشی پاسخ داده‌ایم. اگر موقع کار با محصولات سوال یا مشکلی دارید، روی پشتیبانی ما حساب کنید.

با پیشرفت دنیای وب، گوگل و سئو و بهینه سازی وب سایت ها نیز پیشرفت می ­کند.

سایت مپ خبر نوعی دیگر از نقشه سایت است که اغلب توسط سایت های خبری استفاده میگیرد. این سایت ها با استفاده از این نوع نقشه، سرعت ایندکس سایت خود را تا حد قابل ملاحظه ای افزایش میدهند. گوگل توصیه کرده که سایت ها برای محتوای خبری خود سایت مپ جداگانه ای را به ثبت رسانده تا سرعت ایندکس این بخش از سایت خود را افزایش دهند.

ساخت نقشه سایت XML – نقشه راه موتورهای جستجوی گوگل

به طور کلی گوگل سایت هایی که دائما مقالات مفیدی منتشر میکنند را دوست دارد و به آنها اعتبار بالایی میدهد. حال تصور کنید شما به صورت منظم در سایت خود به انتشار محتوا مشغول اید و انتظار دارید اعتبار گفته شده را از گوگل دریافت کنید. بله شما می تونید سایت مپ رو از طریق فایل robots.txt هم به گوگل معرفی کنید. فقط کافی هست آدرس سایت مپ رو در انتهای این فایل قرار بدین. یکی از ساده ترین راه هایی که برای ایجاد سایت مپ وجود دارد، استفاده از افزونه سایت مپ است.

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید . شما می‌توانید با استفاده از تگ hreflang در مورد نسخه‌های زبان جایگزین URL‌ها، این مورد را به گوگل اطلاع دهید. افزایش احتمال قرار گرفتن محتوای تصویری در GOOGLE IMAGE و GOOGLE VIDEO و جذب بیشتر مخاطب.