دسته‌ها
اخبار

آموزش نوشتن محتوا سئو شده ابزارهای کاربردی تولید محتوا پزشکی-seroundtable | سئو

توضیحات متا بخشی از محتوای شماست که در صفحه نتایج موتورهای جست‌وجو دیده می‌شود. البته توضیحات متا را باید خودتان بنویسید؛ وگرنه گوگل خودش بخشی از مطلب شما را در توضیحات متا نشان خواهد داد. اگر توضیحات متا را به‌خوبی بنویسید، تفاوت زیادی میان تعداد کلیک‌ها ایجاد خواهید کرد.

براي هيچ كس هیچ اهميتی ندارد كه شما چقدر باهوش و مطلع هستيد! مردم فقط به اين فكر ميكنند كه شما چگونه ميتوانيد كمكشان كنيد. سعي كنيد محتواهاي قابل فهم توليد كنيد، مشکلات پیچیده را برایشان آسان کنید و کاری کنید که محتوایتان قابل درک باشد. هدف از HOOK در واقع بوجود آوردن شرایطی است كه بتواند كاربران را به سمت خود جذب كند. اگر اين كار به درستي انجام شود، این شرایط می تواند باعث ميشود كه كاربران، جذب محتوايتان بشوند.

  • این یعنی کلیدواژه خود را تکرار کنید اما تنها در صورتی که حالت طبیعی داشته باشد و کاربر پسند باشد.
  • شما نیز می توانید در تبادل نظرها شرکت کنید، دیدگاهی بنویسید یا به دیدگاه دیگران پاسخ دهید.
  • کار دیگر ما در آکادمی سئو سفینه؛ تولید ابزارهای سئو است.

هنگام نوشتن محتوای سئو شده، چندین نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. یکی از مهمترین مراحل سئوی داخلی، تولید و انتشار محتوای سئو شده و بهینه در سایت است. محتوای سئو شده دقیقا همان چیزیست که باعث می شود سایت ما ترافیک بالایی را بتواند از گوگل دریافت کند.

منظور از تولید محتوای سئو شده چیست؟

روش های مختلفی برای استخراج عبارات کلیدی که کاربران شما سرچ میکنند وجود دارد. گوگل صفحه را بررسی میکند و وقتی که در آن صفحه عبارت هایی مثل کلسیم، نوشنیدن و … را میبیند متوجه میشود که این یک صفحه در مورد شیر خوراکی است و با عبارت های مرتبط به شما رتبه میدهد. برای مثال ما در این مقاله قصد داریم با عبارت “سئو محتوا” رتبه بگیریم. برای مثال به طور کلی ما قصد داریم با کلمه کلیدی “سئو” در گوگل رتبه بگیریم. کلمه کلیدی همان عبارتی هست که قصد داریم سایت خود را براساس آن سئو کنیم. خوشبختانه برای اینکار، ابزاری به نام RankBrain وجود دارد که هر چند هنوز مبهم و نا مفهوم است اما حداقل ابزار مناسبی است.

چگالی کلمات کلیدی را مدیریت کنید

یکی از مهمترین فاکتورهایی که خیلی مهم است و اهمیت آن در هر آپدیت گوگل بیشتر می شود، نوشتن محتوای سئو شده طبق آخرین الگوریتم های گوگل است. Yoast SEO به شما کمک می کند متن خود را کمی بیشتر تغییر دهید. اگر مقاله خود را نوشته اید، بر روی ایده اصلی تمرکز کرده اید و خوانایی پست خود را بهینه کرده اید، باید نگاهی به تجزیه و تحلیل SEO در Yoast SEO بیندازید.

بهینه سازی محتوا با کلمات کلیدی مترادف باعث می‌شود تا به طور همزمان در چندین کلمه رتبه‌بندی شوید و به این ترتیب شانس شما برای جذب کاربران بیشتر خواهد شد. البته نباید این نکته را فراموش کرد که گوگل رسما اعلام کرده به مقالاتی که از کلمات هم خانواده یا lsi استفاده می‌کنند، توجه بیشتری خواهد کرد. اولین نیاز برای کپی رایتینگ با کیفیت بالا، نوشتن محتوای اصلی است. باید با همه پست‌ها و مقالات دیگر وبلاگ که قبلاً در اینترنت هستند متفاوت باشد. اگر جستجوی کلمات کلیدی خود را به خوبی انجام داده باشید، در نهایت به لیست طولانی از عباراتی که می خواهید آنها را پیدا کنید، خواهید رسید.

توصیه می کنیم از ابزارهای جستجو کلید واژه مانند SEMRush ،Ahrefs یا GoogleTrends استفاده کنید. این ابزار ها اطلاعات بسیار زیادی راجع به کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل آن ها برای رقابت، ردیابی موقعیت جغرافیایی کلمه کلیدی و ویژگی های مفید دیگر ارائه می دهند. بسیاری از مبتدیان فقط از حدس های خود برای نوشتن درباره موضوعاتی که احساس می کنند کاربرانشان علاقه مند هستند استفاده کنند. شما نباید به حدس های کور متکی باشید، به ویژه هنگامی که می توانید با ابزار های مختلف بهترین کلمه کلیدی را برای نوشته خود پیدا کنید. تحقیق کلید واژه یک تکنیک است که توسط سازندگان محتوا و کارشناسان موتور های جستجوگر مورد استفاده قرار می گیرد.

محتواستتا کسب‌وکارها فرصت رشد هرچه بیشتری داشته باشند و در بازنمود خدمات خود موفق‌تر ظاهر شوند. به عنوان آخرین نکته، به انتشار و اشتراک گذاری محتوا رسیدیم. قدرت این مقالات برای دریافت جایگاه در گوگل بسیار زیاد است.

تعداد عکس های محتوا میتواند نسبت به نوع محتوای شما مشخص شود اما در مقالات آموزشی معمولی بهتر است پس از هر 300 تا 400 کلمه از یک عکس استفاده کنید. پس از کاهش ارزش کلمات کلیدی توسط گوگل، یک جایگزین برای آن معرفی شد. این موضوع به قدرت هوش مصنوعی گوگل در ارزش گذاری سئو محتوا کمک شایانی میکند. در وب فارسی همیشه الگوریتم های گوگل پس از زمان زیادی شروع به کار میکنند. ما به وضوح مشاهده میکنیم که هنوز هم تکرار کلمه کلیدی در متن مقاله از ارزش بالایی برخوردار است. سعی شده این موضوع در جمع بندی این مقاله به کار گرفته شود تا یک مثال خوب برای شما مطالعه کنندگان عزیز باشد.