دسته‌ها
اخبار

آموزش سئو محتوا: صفر تا صد آموزش سئو سفینه-seroundtable | سئو

در حالی که اگر این کار را نکنید، ممکن است که کاربر به کلی سایت شما را فراموش کند. به‌کارگیری کلمات، عبارات و سوالات کاربران می‌تواند نرخ تعامل با سایتتان را افزایش دهد. با این کار، اگر محتوای شما واقعا مشکلی از مشکلات کاربران را حل کند، تبدیل به یک محتوای بسیار جذاب با نرخ تعامل بالا خواهد شد. در صورتی که نیاز به آموزش کاربران در مورد برند، صنعت یا حوزه تخصصی خود دارید بهتر است به توضیح معنا و مفهوم عبارات تخصصی بپردازید و توضیح شفاف، ساده و قابل فهمی از موضوع ارائه دهید. برای این کار نیز می‌توان از کمک ابزارهای موجود بهره‌مند شد.

  • وقتى صحبت از “آموزش سئو محتوا” مي شود، اكثر مردم فكرشان به سمت “محتوای یک مقاله” ميرود.
  • بر رقابت پذیری کلمات کلیدی و تشخیص میزان صحت آنها، تسلط دارد.
  • ابزارهای تحلیلی زیادی وجود دارد مانند گوگل آنالیتیک، گوگل وبمستر تولز، الکسا و غیره که هر بازاریاب اینترنتی باید به آن ها مسلط باشد.
  • برای شروع تولید محتوا ویادگیری تولید متن سئو شدهبرای یک مقاله می توانیم محتوای مقالات که در پایین لیست شده اند را پیشنهاد دهیم.

مثلا عنوان “افزایش بازدید سایت؛ 8 روش برای افزایش ترافیک سایت در سال جدید” دارای دو کلمه کلیدی اصلی یعنی “افزایش بازدید سایت” و “افزایش ترافیک سایت” است. مثلا بارها دیده ایم که در محتوای مورد نظر الکی کلمه کلیدی اصلی تکرار شده است. به عنوان مثال در هر پاراگراف کلمه کلیدی اصلی بی خود و بی جهت تکرار و بولد شده است. در صورتی که تکرار کلمه کلیدی منسوخ شده است و به جای آن باید روی مفهوم کلیدی تمرکز کنیم.

اگر می خواهید محتوای شما در گوگل رتبه خوبی بگیرد، باید عالی باشد. همچنین عناوین پست باید در یک نگاه قابل خواندن باشد؛ یعنی بتوان آن را با یک نگاه فهمید. بسیاری از وبلاگ نویسان عنوان 5 تا 8 کلمه‌ای را پیشنهاد می‌کنند. این یک نکته مهم است که یک عنوان پر از کلمات، اغلب گیج کننده است. سعی کنید برنامه نویسی سایت خود را همیشه به روز نگه دارید و سرعت نمایش صفحات سایت را بهینه سازی کنید. باید سعی کنید به روش های مختلف لینک بیلدینگ، از سایت های دیگر به سایت خود لینک بگیرید.

آنالیز سایت رقیب | آنالیز رقبا در سئو

3 راه زیر به شما در انتخاب موضوع در سئو محتوا کمک می کند. گوگل حتی به طور واضح اعلام کرده که محتوا یک بخش فوق العاده مهم برای موفقیت در سئو است. همچنین اعلام کرده که “محتوا” یکی از 3 فاکتور مهم رتبه بندی گوگل است. بهترین کار این است که نام‌های تصویر را در حدود 2 تا 4 کلمه نگه دارید. دقت کنید که هدف شما این است که به درستی توصیف کنید که موضوع عکس چیست. همچنین باید توجه داشت که از به کار بردن کلمات غیر ضروری خودداری کنید.

رعایت طول کاراکتر توضیحات متا 120 تا 320 کاراکتر:

می‌تونی برای پروژه‌های مختلف به صورت دورکاری و فریلنسری کار کنی، می‌تونی توسایت‌های مختلف به عنوان نویسنده استخدام شی و یا جذب یه مجموعه شی. من یک کامنت درباره محتوای نوع لندینگ براتون گذاشتم و سؤالم رو پرسیدم. من یک سایت جدید درست کردم و الان میخوام محتوا بگذارم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم. بانس ریت به درصد افرادی گفته میشود که از یک صفحه از سایتی دیدن کرده و از سایت خارج میشوند. استفاده از مالتی مدیا باعث می شود تا بانس ریت سایت شما کاهش یابد.

بهینه سازی محتوا ، سئو مراحل تعریف استراتژی

برای رتبه گرفتن در نتایج گوگل هیچ رازی وجود ندارد، محتوای با کیفیت کلید اصلی موفقیت در این موضوع است. به نظرم آینده سئوی محتوا نوشتن برای مخاطب است و بیشتر باید مفهومی نوشتن و استفاده از عبارات و جملات عامیانه را به کار گرفت. چون گوگل دیگه یه ربات معمولی نیست و الان خیلی هوشمند شده.