دسته‌ها
اخبار

آموزش سئو محتوا: صفر تا صد آموزش سئو سفینه-seroundtable | سئو

معتقد به انتشار اطلاعات آزادم و هر آنچه از سئو بلد هستم رو در اختیار دیگران قرار می‌دم. صفحات فرعی یا دسته‌ای، صفحاتی هستند که موضوعات زیردسته‌ای مربوط به صفحه بنیادی را پوشش می‌دهند. این صفحات معمولا شامل مطالبی هستند که یک موضوع را با جزئیات مورد بررسی قرار می‌دهند. اگر تا الان روی سئوی سایتت کاری نکردی، بهتره که از همین امروز شروع کنی.

بدون شک کاربرانی که وارد سایت شما می‌شوند، در صورت مواجهه با محتوای جذابی که هیچ عکس، صوت یا ویدیویی نداشته باشد، تعامل برقرار ‌نمی‌کنند و از سایت‌تان خارج ‌می‌شوند. در نتیجه بهتر است که در کنار محتوای متنی، از سایر انواع محتوا از جمله صوتی، تصویری و ویدیویی استفاده کنید. تاثیری که کلمه کلیدی در لید اول دارد، غیر قابل انکار است. تقریبا هر کارشناس محتوایی سعی می‌کند keyword مقاله را در ابتدایی‌ترین پاراگراف وارد کند. چرا که در این صورت یک سیگنال قوی برای موتورهای جستجو از جمله گوگل ایجاد می‌شود تا کلمه کلیدی شما را شناسایی کند. بنابراین اگر به‌دنبال سئوی محتوا خود هستید، پیشنهاد می‌کنم حداقل یکبار کلمه کلیدی را در 100 کلمه اول قرار دهید.

  • محتوایی است که بصورت طبیعی در عناوین آن از کلمات کلیدی استفاده شده است.
  • تحقیق کلمات کلیدی یا کیورد ریسرچ سنگ بنای یک استراتژی سئوی محتوای موفق است.
  • اگر نگران آن هستید که پست‌های فعلی وبلاگ شما برچسب‌های مشابه زیادی دارند پس باید تلاش کنید که آن‌ها را حذف کنید.

ما با رعایت تمامی تکنیک‌ها و اصول سئو محتوا، شما را یاری خواهیم کرد که در استراتژي پیشبرد اهداف خود با سرعت بیشتری حرکت کنید. محتوا سئو شده باعث می شود تا شما بتوانید به مشتریان و متقاضیان اطلاعاتی بیشتری در مورد شرکت، تجربیات کاری و تجاری خود بدهید. همچنین از این طریق می توانید شرح کار و موفقیت خود را به صورت داستان بنویسید و به سوالات پرتکرار کاربران پاسخ دهید. در واقع شما اطلاعات ارزشمندی در حوزه تخصصی خود ارائه می دهید.

بهینه سازی پاراگراف ها

دورانی که شما با انتشار یک مقاله ۳۰۰ کلمه‌ای در سایت امکان کسب رتبه و جذب ترافیک را داشتید گذشته است. سئو سایت برای هر صفحه‌ای که عبارت کلیدی خاصی را هدف قرار داده و روی آن تمرکز دارد، انجام‌شدنی است. در وبسایت‌ها با توجه به نوع فعالیت، صفحات مختلفی برای پوشش خدمات و محصولات در نظر گرفته می‌شود. پس از انتشار محتوا در سایت، نوبت به انتشار آن در سطح وب است.

دلیل افت رتبه سایت و الکسا

این صفحات غالبا اولین بخشی هستند که مخاطب پس از ورود به سایت وارد آن می‌شود. همچنین از این نوع محتواها در کمپین‌های تبلیغاتی ppc بهره می‌برند. در این زمان یک عنوان جذاب در میان مقاله میتواند باعث جلب نظر مخاطب شود. وجود کلمات LSI علاوه بر متن مقاله، در عنوان، جمع بندی و متا دسکریپشن مقاله تأثیر بسزایی دارد.

سئو محتوا (Content SEO) ✍️ محتوای سئو شده چیست؟ + ویدیو

البته، اگر داستان شما کاملاً جدید باشد، به طور خودکار به معنای اصلی بودن آن است. با این حال، ارائه نظر (حرفه ای) خود در مورد یک موضوع خاص نیز به عنوان محتوای اصلی به حساب می آید. زاویه شخصی شما نسبت به یک داستان، محتوای شما را منحصر به فرد و بدیع می کند. آنها به خوانندگان شما کمک می کنند تا در عین تمرکز روی موضوع اصلی، موضوع را با عمق بیشتری بررسی کنند.