دسته‌ها
اخبار

آموزش سئو به صورت کامل و رایگان از مبتدی تا حرفه ای!

قبل از آن که در خصوص اصول سئو ۲۰۲۱ و جدیدترین تکنیک‌های سئو صحبت کنیم، لازم است تا ابتدا مقدمه‌ای ارائه کنیم که به خوبی با اهمیت این موضوع آشنا شوید. گوگل الگوریتم و یا قانون‌های مختلفی برای رتبه دهی به وبسایت‌ها دارد. رعایت این الگوریتم‌ها تعیین می‌کند که کدام وبسایت‌ها نسبت به دیگری در رتبه بالاتری قرار بگیرد. هیچ راه میانبری برای ارتقای رتبه بندی سایت و قرار گرفتن در بالای لیست نتایج گوگل وجود ندارد، مگر این که در تبلیغات پولی گوگل شرکت کرده باشید. هر چند که گوگل ادز می تواند وب سایت شما را به بالای SERP پرتاب کند، اما این یک استراتژی پایدار برای حفظ موقعیت نیست و بعد از پایان یافتن تبلیغات، به جایگاه واقعی خودتان بر می گردید.

سئو داخلی (همچنین به عنوان “SEO در سایت” نیز شناخته می شود) عملی بهینه سازی محتوای صفحه وب برای موتورهای جستجو و کاربران است. روشهای معمول SEO در صفحه شامل بهینه سازی برچسبهای عنوان ، محتوا ، پیوندهای داخلی و URL ها است. سئو و تبلیغات گوگل هر دو به شدت به کلید واژه‌ها تکیه می‌کنند تا ترافیک را به صفحات وب سایت‌ها بفرستند. البته تکنیک‌های بازاریابی در رابطه با استفاده برای هر یک از آنها متفاوت می‌باشد با این حال هر دو بر انتقال ترافیک و اینکه چگونه جریانات ترافیکی به فعالیت‌های بازاریابی ربط دارند تمرکز می‌کنند. در حقیقت مردم از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند تا چیزی را که به دنبال آن هستند بیابند، که به وسیله نتایج ارگانیک یا سئو و یا نتایج پرداخت شده یا سِم می‌توانند به هدف مورد نظرشان برسند. تولید محتوا با کیفیت عالی پیامی را برای موتورهای جستجو می‌فرستد که سایت و کسب و کار شما یک کالا یا خدمات قانونی را ارائه می‌دهد.

  • اما پیش از آن و در همین ابتدای امر اجازه دهید تا کمی از خود کلمه سئو صحبت کنیم.
  • داشتن یک درک درست از اینکه چطور هر یک از آنها در کمپین‌های بازاریابی دیجیتال دخالت می‌کنند، در بازار دیجیتال سال‌های آینده بسیار مهم می‌باشد.
  • ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ پویا، یک تیم سئو قدرتمند تشکیل داده‌ایم که بر تمام الگوریتم‌های گوگل، مسلط بوده و به راحتی رتبه‌های بالای نتایج را به دست می‌گیرند.

ما بطور اختصاصی افزونه Yoast SEO را تشریح خواهیم کرد اما افزونه All in One SEO Pack نیز افزونه خوبی است. تا وقتی که موتورهای جستجوگر اصلی به‌خصوص گوگل به صورت پیوسته پارامترهایشان را برای رتبه بندی تغییر می‌دهند، seo و sem هم تغییر پیدا می‌کنند. تجربه کاربری یا ux در آینده هم برای سئو مهم و مهم‌تر می‌شود.

سئو سایت جوملا: چگونه یک سایت جوملایی را سئو کنیم؟

مشورت و کمک گرفتن از کسی که تجربه لازم را دارد قطعا نتیجه موفق‌تری را به همراه خواهد داشت. با تعیین رتبه و وضعیت سئو اکنون یک وبسایت، تمام مسیرهای پیش رو روشن می‌شوند. رویکرد بهترین شرکت سئو به این صورت است که میزان بازدید و کلیک روزانه، رتبه در گوگل و نکات دیگر این چنینی را استخراج می‌کنند و سپس یک استراتژی اصولی متناسب با آن وبسایت، طراحی می‌نمایند. سئو یک فرایند مستمر است که نیاز به ساعت‌ها تحقیق، بهینه سازی و نگهداری دارد. هنگامی که سئو را به یک شرکت متخصص برون سپاری می‌کنید، این تیم متخصص با انجام فعالیت‌های سازنده و نتیجه‌بخش مرتبط با سئو سایت، شما را برای تمرکز بر سایر فعالیت‌های کسب و کارتان آزاد می‌کند. این دلیل یکی از دلایل وسوسه‌انگیز برای شرکت‌های تجاری بزرگ است زیرا شرکت متخصص سئو با اجرای کمپین بازاریابی شما به طور 24 ساعته و 7 روزه به فعالیت می‌پردازد.

در مبحث سئو و تبلیغات گوگل سِم یا تبلیغات گوگل چیست؟

تجربه کاربری خوب نیز یکی از مهمترین نکته‌هایی است که در خصوص جدیدترین تکنیک های سئو ۲۰۲۱ به آن اشاره کنیم. وب سایت شما باید به صورتی طراحی شده باشد که کاربران به سادگی به همه بخش‌ها و خدمات شما دسترسی داشته باشند. هرچه قالب شما بهینه تری باشد و کاربران بیشتر با آن ارتباط برقرار کنند، برای سایت شما بهتر است. اگر شما هم یک کسب و کار اینترنتی داشته یا مسئولیت یک وب سایت را به عهده گرفته باشید، نکات زیادی از بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر شنیده اید. اما فکر نمی کنم اهداف سئو را تعیین کرده باشید و مطمئن باشید که قرار است به چه نقطه ای برسید! سئو فوری، یه روند و پروسه‌ی کاملا تخصصی و حرفه ای برای بهتر دیده شدن وب سایت، توسط موتورهای جستجو می‌تونه باشه.

در اون صورته که میتونین در شرایط متغیر هم سودآوری خوبی رو برای کسب و کارتون داشته باشین و کاری کنین که در این شرایط هم مشتریاتون راضی باشن و روز به روز به تعدادشون اضافه بشه. اما برای خیلی ازکسب و کارایی مثل کسب و کار خودتون در زمینه سئو، برای بدست آوردن مخاطبای بیشتر فقط نباید روی کلیدواژه های بیشتر دقت بشه، و باید به موارد دیگه هم توجه کنین. این موضوع به گوگل کمک میکنه تا تبدیل متن به متن رو مدیریت کنه.

پس پذیرفتن تبلیغ وبسایت‌های متقاضی نیز یکی از راه‌های سودآوری برای وبسایتی است که جزء نتایج اول گوگل باشد. هدف از سئو کردن سایت این است که سایت ما در عباراتی که مردم سرچ میکنند ( کلمات کلیدی که مرتبط با کسب و کار ماست) به رتبه های برتر گوگل بیاید. در حال حاضر جستجو‌های تصویری در میان کاربران Pinterest رواج بالایی دارد. بلکه آنچیز که گوگل جدیدا تمرکز زیادی بر آن داشته است، محتوا‌های غیر متنی همچون محتوا‌های صوتی، تصویری و ویدیویی است.

سئو فوری ترافیک سایت رو زیاد می‌کنه؛ سئو یعنی ترافیک صد در صدی سایت. اگه میخواین سایت تون خیلی سریع رشد داشته باشه، باید حتما سئو فوری انجام بدین. بعضی از شرکت های سئو، برای انجام سئو فوری، از ارائه‌ی بعضی از خدمات کوتاهی می‌کنن، در حالی که سئو هفت با انجام تمام اصول به نحو احسنت، در کمترین زمان ممکن، سئو فوری رو انجام میده. پس پیشنهاد می‌کنیم زمان رو هدر ندین، از فرصت ها استفاده کنید و از مزایای سئو فوری، نهایت بهره رو ببرین. گرچه زمانی که صحبت از تعرفه ساعتی می شود یعنی میزان بودجه را می توانید با استفاده از محاسبه ی ساعت تخمین زده و از هزینه ی نهایی بکاهید اما ممکن است انجام این کار نتیجه ی مطلوب و دلخواه را به شما ندهد. به همین دلیل به صورت مشخص نمی‌توان گفت که برای تقویت سئو یک وبسایت چه میزان سرمایه لازم است.