با وجود تغییرات مداوم در سایت، بروزسانی های موتورهای جستجو، محتواهای منسوخ شده و فعالیت دیگر رقبا، سئو نیاز به فعالیت مستمر دارد. با این وجود سئو در اغلب کسب و کارها نسبت به دیگر روش های بازاریابی، دارای بازگشت سرمایه بیشتری است. منظور از ردیابی رتبه، فرآیند نظارت بر عملکرد وب سایت شما در موتورهای جستجو در مهم ترین کلمات کلیدی شما است.
- و در پروسه لینک سازی نیز به طور گسترده از تمامی وبسایتهای ممکن و حتی بیارتباط با موضوع سایت اصلی لینک سازی میگردد.
- سئو به هیچ وجه غیر قانونی نیست، اما اقداماتی که در جهت سئو کلاه سیاه هستند موجب جریمه شدن وب سایت از طرف موتورهای جستجو می گردد.
- با ارسال نظر و دادن امتیاز به این آموزش ما را در تولید محتواهای ارزشمندتر برای شما یاری کنید.
شرکت شما در زمان طراحی وبسایت باید کاربران را در نظر داشته باشد نه موتور جستجو. بازدید کنندگان باید بتوانند از طریق کامپیوتر، تبلت و موبایل به راحتی سایت شما را مشاهده کنند. هر چه یافتن اطلاعات مورد نیاز کاربران سخت تر باشد، احتمال این که سایت شما را ترک کرده و به سراغ سایت دیگری بروند، بیشتر خواهد بود. Meta Description یا توضیحات متا، یکی از تگهای متا است که توصیفی درباره موضوع صفحه ارائه میدهد. گوگل توضیحات متا را در اسنیپتهای صفحات نتایج جستجو و زیر عنوان نمایش میدهد.
بهینه سازی مداوم برای موتورهای جستجو
این ابزار علاوه بر بررسی طول عناصر یاد شده، به شما امکان می دهد نتایج واقعی گوگل را برای هر کلمه کلیدی بررسی کرده و نمایه خود را با بقیه مقایسه کنید و همچنین از ظاهر نتایج جستجوی رقبای خود الهام بگیرید. اگر هدفم کسب رتبه بالا برای کلمه کلیدی هدف باشد، هرگز وبلاگهایی با کمتر از 2000 کلمه ایجاد نمیکنم. محتوایی که 10 برابر بهتر از بهترین نتیجه موجود در نتایج جستجو برای یک کلمه کلیدی است. زمانی که این جمله را شنیدید بدانید که منظور تکنیک های سئو منسوخ شده ای که 10 سال پیش کار میکردند و هدفشان فریب گوگل بود، مرده اند.
مشاهده نتایج حاصل از سئو به چه مقدار زمان نیاز دارد؟
موتورهای جستجو در حال هوشمند تر شدن هستند، اما در عین حال نیاز به کمک ما نیز دارند. بهینه سازی وب سایت به موتورهای جستجو کمک می کند تا اطلاعات محتوای سایت را به صورت بهتری درک کنند و از این رو محتوای وب سایت به طور مناسبی ایندکس شده و در نتایج جستجو به نمایش در بیایند. در این روش سئو، نه آنقدر کلاه سفید کار میکنیم که چند سال از زمانمان صرف شود و نه آنقدر کلاه سیاه جلو میرویم که موتور جستجو جریمه مان کند. ما تلفیقی از روش های قانونی و غیرقانونی سئو را در پیش گرفته و جلو میرویم تا در مدت زمان مناسب و به صورت ماندگار، در نتایج گوگل سئو شویم. بِیس دوره مگاسئو فرین آکادمی، آموزش سئو کلاه سفید به همراه تکنیک های کلاه خاکستری سئو است. بهترین روش برای رتبه بندی پروفایل های رسانه های اجتماعی، فعالیت و مشارکت فعال با مخاطبین و دنبال کنندگان در رسانه های مختلف می باشد.
از پنهانکاری یا همان نشاندادن محتوایی متفاوت به موتور جستجو نسبت به محتوایی که بازدیدکنندگان در آن صفحه میبینند استفادهنکنید. این عبارات کلیدی قرار است محتوای کلی صفحه مورد نظر در سایت شما را توصیف کنند. برای مثال اگر صفحه ایی از سایت شما موبوط به معرفی ارتودنسی نامرئی و بیان مزایا و معایب آن است، یکی از عباراتی که میتواند این صفحه را توصیف کند “ارتودنسی نامرئی” است. شاید جالب باشد بدانید که 60 درصد وبسایت هایی که در صفحه اول نتایج گوگل حضور دارند، دارای قدمتی بیشتر از 3 سال دارند. طبق تحقیقاتی که توسط ahrefs بر روی بیشتر از دو میلیون سایت انجام شده، تعداد بسیار کمی از آنهایی که عمر کمتر از یکسال دارند به این رتبه راه یافته اند.