دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ وب نسیم

برای بیشتر مشتریان، فرآیندی که منجر به خریدشان می شود، با جستجو در موتور های جستجویی مانند گوگل شروع می شود. به عنوان مثال، سایت Alibaba برای عبارت “خرید بلیط قطار” رتبه اول را در صفحه نتایج دارد. آن ها برای جذب افراد و مشتری هایی که از طریق گوگل وارد وبسایتشان می شوند، هیچ هزینه مالی را پرداخت نمی کنند. ما یک سایت ودپرسی شرکتی / وبلاگی داریم که نسبتا داره خوب کار می کنه و رتبه خوبی توی گوگل داره اما توی یه بخش هایی مثل موبایل فرندلی و سرعت سایت داره اذیت می کنه و همین ها داره باعث شده رتبه ش کم کم کاهش پیدا کنه. اگر کاربران تمایل بیشتری به دیدن ویدئو دارند، چرا آن را در اختیارشان قرار ندهیم؟ داشتن ویدئو Dwell Time را در سایت بالا می‌برد و به شما توصیه می‌کنم از محتوای ویدئویی در مطالب صفحات خود حتماً استفاده کنید.

  • گوکل منبعی است که انتها ندارد فقط کافیست اصول آن را پیاده نمایید تا بیشتری کاربر و ترافیک را از آن خود نمایید.
  • در سال ۲۰۱۹ گوگل اعلام کرد که برای ایندکس کردن وبسایت‌ها، ربات گوگل نسخه موبایل سایت را مورد بررسی قرار می‌دهد.
  • من معمولا برای سایتی نظرمو نمینویسم، ولی واقعا مطالب مهم و مفیدی از سایتتون یاد گرفتم.
  • Landing Page صفحه‌ای است که کاربر پس از کلیک بر روی لینک موجود در تبلیغات گوگل، در یک ایمیل، یوتیوب، اینستاگرام، توییتر و یا مکان‌های مشابه در فضای وب، وارد آن می‌شود.
  • دوستان نکات داخل این مقاله رو جدی بگیرید چون وقتی افت میکنه سئوی شما، باا بردنش سخت تر میشه.

الگوریتم‌های گوگل چیزی بیش از سنجش میزان رضایت‌مندی کاربران نیستند و هدفی جز این هم ندارند. گوگل با آپدیت‌های مکرر الگوریتم‌هایش سعی می‌کند تا به‌طور دقیق‌تری متوجه شود نیاز کسانی که جستجوهایشان را در این موتور جستجو انجام می‌دهند چیست و چطور می‌تواند با نمایش بهترین نتایج رضایت آن‌ها را کسب کند. بنابراین اگر صاحب یک شرکت، کارخانه، فروشگاه و هر کسب و کاری آنلاین یا سنتی هستید، در قدم اول به یک وب سایت نیاز دارید و سئو در قدم بعدی می‌تواند به توسعه و رشد کسب و کارتان کمک کند. همچنین استفاده از سئو سایت در کمپین بازاریابیو کمپین تبلیغاتی بسیار متداول است.

تکنیک های سئو کلاه سیاه چیست؟

حالا که با سئو آشنا شدید بهتر است در مورد فاکتور های سئو کمی صحبت کنیم. فاکتور های سئو ارزش هایی هستند که موتور های جستجو بر اساس آنها شروع می کنند به رتبه بندی سایت های ما و ترتیب قرارگیری سایت ها در موتور های جستجو. در حال حاضر فاکتور های زیادی برای سئو توسط موتور های جستجو در نظر گرفته شده که روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود. شما باید روز به روز خود را با این قوانین و نیازها هماهنگ کنید تا بتوانید همواره از گوگل ورودی کسب کرده و فروش (درآمد) سایتتان را حفظ کنید. مجموعه‌ای از کارها و فعالیت‌هایی که در داخل سایت انجام می‌شود، سئو درونی یا داخلی گفته می‌شود تا ما قادر باشیم به میزان محبوبیت زیادی در نزد موتورهای جستجو دست‌یابیم.

تفاوت بین سئو ، تبلیغات و بازاریابی

اگر میخواهید در زمان مناسب و نرمال رتبه خوبی در گوگل را به خود اختصاص دهید، مورد خشم و مجازات گوگل واقع نشوید و هر تلاشی که برای بهبود رتبه سایت تان انجام داده اید به هدر نرود باید از سئو کلاه سفید استفاده کنید. این بخش از معادله شامل ایجاد روابط و ایجاد محتوایی در سایت های دیگر است که این امکان را به افراد میدهد که از سایت های دیگر به سایت شما وارد شوند. اگرچه ساخت بک لینک نیاز به رعایت اصول زیادی دارد، اما در موفقیت سئو سایت شما میتواند مانند یک پل عمل کند و ضروری است. یکی از پر تکرار ترین سوالات در سرچ گوگل بعد از سئو چیست ویکی پدیا عبارت انواع سئو چیست میباشد. در واقع این روز ها همه به دنبال یادگیری اصول سئو و بهینه سازی سایت شان هستند و میخواهند از کسب درآمد به صورت آنلاین عقب نمانند. در واقع در این مقاله درباره سئو باید به شما بگوییم که تکنیک های سئو برای سایت های مختلف متغیر است و برای هر سبک سایت با توجه به موضوع سایت و رقبا و مخاطبان ان سایت تکنیک های مختلف سئو برای رتبه بندی سایت پاسخگو است.

کیفیت محتوا

سئو چیست؟ عوامل و فاکتور های بسیار زیادی بر روی سئو یک سایت تاثیر می گذارد، از جمله این فاکتور ها می توان به لینک های داخلی سایت، کلمات کلیدی استفاده شده در محتوا، بهینه سازی آدرس سایت، عملکرد فنی سایت و …. لینک سازی هدفمند در سایت که به تکنیک های سئو داخلی و سئو خارجی مربوط میشود باعث سرازیر شدن ترافیک داخلی سایت به صفحات مورد نظر شما و همچنین ورود کاربران از سایت های دیگر به سایت شما میشود. سئوی خارجی سایت یا Off Page SEO از تکنیک های بهینه سازی سایت است که در وب سایت شما لازم است انجام شود، مانند بک لینک. Evergreen Content یا محتوای همیشه سبز محتوایی است که هیچوقت از مد نمی‌افتد و از رده خارج نمی‌شود. محتوای همیشه سبز محتوایی بسیار تاثیر‌گذار، بنیادی و عمیق با طول عمری یک یا دو ساله برای بسیاری از صنایع است. برای مثال عبارت “تکنیک‌های بهینه سازی 2020” در سال 2021 دیگر جستجویی نخواهد داشت و کارایی خودش را از دست خواهد داد.