دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا سئو ایران, سئو سایت

پیش از الگوریتم‌های پاندا و مرغ مگس‌خوار، موتور جست‌وجو وسواس خاصی روی چگالی کلمات کلیدی داشت. در بسیاری از موارد هنگام نوشتن، به‌شکل طبیعی از کلمات یا عباراتی استفاده می‌کنید که با یکدیگر ارتباط معنایی دارند. برچسب عنوان صفحه یکی از مهم‌ترین عناصر اصول سئو است که به‌راحتی می‌توان آن را بهینه‌سازی کرد. هنگام نوشتن برچسب عنوانِ بهینه‌شده، بهترین چیزی که می‌توانید از آن استفاده کنید، کلیدواژه هدف است. بهینه سازی تیترهای داخلی محتوا،تجربه کاربر را بهبود می‌بخشند و همچنین محتوای شما را تقسیم به بخش‌های کوچک‌تری می‌کنند. مخاطبان وب، محتواهای متنی را نمی خوانند بلکه آن ها را اسکن می کنند!

کاربران با پرسیدن سوال از گوگل هدف سرچ خود را تعیین می‌کند. گوگل از این استفاده می‌کند تا دقیقاً آنچه که شخصی هنگام جستجو به دنبالش است را مشخص کند. آن‌ها هر کلمه‌ای را با استفاده از مدل‌های زبان پیچیده‌ای که بر اساس جستجوهای گذشته و بازدیدهای کاربر است، تجزیه می‌کنند.

  • در نهایت صفحه را ترک می کند و این چرخه اگر ادامه داشته باشد مخاطبان زیادی را به مرور زمان از دست می دهید.
  • برای بهبود سئو محتوا از کلید واژه ها در بخش‌های مشخصی از پست خود استفاده کنید.
  • از طریق گوگل آنالیتیکس هم می‌توانیم میزان بازدیدی که آن مقاله از طریق گوگل جذب کرده است را ببینیم.
  • این افزونه فقط بهتون کمک می کنه تا هنگام انتشار محتوا اصول سئوی محتوا رو رعایت کنید.
  • اما قطعا این عبارات توانایی این را دارند که شما را سریع تر به هدفتان که گرفتن رتبه و جذب مخاطب درست است برسانند.

حتی ممکن است آن را با سایر مخاطبان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. سعی کنید کمی زمان بگذارید و محتوای عالی بنویسید، سایر خوانندگان قطعاً آن را به اشتراک خواهند گذاشت. وب سایت شما باید حاوی محتواهای بهینه سازی شده باشد تا به راحتی بتواند نیاز مخاطبین شما را رفع کند.

آزمون گویندگی یا ارسال نمونه کار

تمام این اشتباهات و اشتباهات مشابه در تولید محتوای سئو شده در نهایت به اذیت شدن کاربر، هنگام خواندن محتوای شما منجر می شود. ممکن است محتوای شما از فرم استاندارش خارج شود و خواندن آن برای کاربر چندان جذابیتی نداشته باشد! در نهایت صفحه را ترک می کند و این چرخه اگر ادامه داشته باشد مخاطبان زیادی را به مرور زمان از دست می دهید. اگر بخوام به طور خلاصه بگم شما وقتی محتوایی میخواهید بسازید، همونطوری که در متن مقاله سئو محتوا گفتم باید ۴ کار آماده سازی محتوا، تولید محتوا و بهینه سازی محتوا و ترویج محتوا را انجام بدهید. لینک‌گذاری داخلی برای گذار میان صفحات اساسی وبسایت خودتان یک ضرورت است. برای نمونه در همه مطالبی که در بلاگ یکتانت می‌بینید همه مطالب به طور دقیقی به مطلب مرتبط دیگری از بلاگ لینک شده‌اند.

سه گام مهم در تولید محتوا براساس سئو

شما باید بر اساس اهمیت زیرعنوان‌های خود، هدینگ‌ها را از ۲ تا ۶ مشخص کنید. البته معمولا هدینگ ها ۲ تا ۴ هستند و به هدینگ‌های دیگر نیاز نخواهید داشت. این ابزار تمام پارامترهای کلیدی را ارزیابی می کند و نکات قابل اجرا در مورد چگونگی رفع مشکلات در صورت لزوم را ارائه می دهد. محتوای موجود خود را تغییر دهید و بروزرسانی کنید و محتوای قدیمی را نیز حذف کنید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که پاراگراف های خود را کوتاه نگه دارید. این بدان معنا نیست که هر جمله باید از یک خط جدید شروع شود، اما پاراگراف ها باید به طور منطقی مرتب شوند و ایده خاص خود را داشته باشند.

تنها نوشتن محتوای دست اول مهم نیست محتوای یونیک شما باید خوانایی و اصول نگارشی را داشته باشد تا نرخ پرش کاربر کاهش یابد. برای ایجاد متنی خوانا می توانید پاراگراف های خود را کوتاه کنید و از حالت BOLD , ITALIC استفاده نمایید. در نوشته بالا ۲ انکر تست به نام های بک لینک گیری و تولید محتوای سئو شده وجود دارد. محتوایی که می نویسید سعی کنید همیشه بلند باشد تحقیقات نشان داده هست که محتوای بلند همیشه رتبه ی بهتری در گوگل می گیرد. کلمات کلیدی LSI اصطلاحا کلماتی هستند که ارتباط نزدیکی با موضوع محتوای شما دارند.

تولید محتوا سئو

در اصل در این مقاله علاوه بر آموزش سئو کردن محتوا، به آموزش بهنیه سازی محتوا برای کاربر نیز میپردازیم. زمانی که یک نوشته در قالب مقاله، کتاب و … نوشته میشود، بر این باور هستیم که مخاطب قرار است آن را مطالعه کند. بنابراین به طور حتم یکی از پارامترهایی که میتواند یک مخاطب را از خواندن یک مطلب راضی نگه دارد، علاوه بر محتوا، خوانایی آن متن خواهد بود. الگوریتم های گوگل شباهت زیادی به رفتار کاربران واقعی دارد و در تلاش اند یک متن را مثل یک انسان بخوانند. کاربران وقتی می‌خواهند یک متن را بخوانند معمولا اول سراغ عنوان ها و زیر عنوان ها و جملات اول پاراگراف ها می‌روند تا با یک نگاه متوجه مضمون کلی متن شوند. گوگل سعی کرده است این رفتار کاربران را تقلید کرده و الگوریتم‌های خود را بر اساس آن طراحی کند.